Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalMelyn schreef:@mooney, ik wil inderdaad vaker springen. Ik heb een springzadel maar die past niet. Dat zadel is ook voor mijn merrie maar die is er qua breedte uitgegroeid dus beide kunnen het zadel niet op. Wil dit zadel dus inruilen/verkopen.
@britt, ziet er ruim uit daar. Wat fijn dat hij het goed oppakt.
CBarrelracer schreef:oh wat zijn jullie ver allemaal
hier doen we lekker rustig aan alleen met de barebackpad na het longeren 1x in de week 15 min erop stappen, sturen, halthouden en back up meer niet maar nu even niet omdat de bak niet goed is en ik momenteel niet naar de binnenbak kan.
StalMelyn schreef:Lief dat je het vraagt. Wilde ook al een update geven.
Minder goed dan gewenst. Het dressuurzadel is mee om de kussens in te laten korten. Dit wilde ik al en ook laten doen met zadel van de merrie. Alleen mijn ruin is nog korter en moet er dus ook meer af. Hopelijk lukt het.
Springzadel... niets paste helaas. Alles te lang. We komen eigenlijk in de kindermaatjes maar ja, ik moet er ook inpassen. Ben heel slank en weeg 52 kg maar wel lange benen. Dus dat wordt nog wat.
Ik verwacht het dressuurzadel over 2 a 3 weken terug en heb dan hopelijk een goed zadel waar ik lekker mee aan de gang kan. Ze wilde nog een ander springzadel in 16,5 inch proberen maar die zou op randje zijn. Verschilt ook per merk maar eigenlijk past er gemiddeld een 16 inch max op.