Hartelijk gefeliciteerd Na lang wachten eindelijk geboren Gisteravond zeiden we nog, dit duurt geen uur meer, maar daarna werdt ze toch rustiger. Vanmorgen gelijk weer gekeken en toch geen veulen.... Poll vanmorgen nog ingevuld dat ze vandaag overdag zou komen, en dat is ze. Hele leuke toepasselijke naam.
Ben reuze benieuwd naar het filmpje en foto's. En nu genieten maar!
Nozidia
Geplaatst: 07-10-12 17:38
Hier een stille meelezer, die alles gevolgd heeft!! Van harte gefeliciteerd met de beebie. Ben erg benieuwd naar foto's en filmpje.
Janski
Geplaatst: 07-10-12 17:39
Halloo iedereen .. Zo die Fewie had ons moi te pakken zeg !!
maar we hadden er rekening mee gehouden en we hebben er alsnog wel mooie beelden van die we vannavond even zullen verwerken tot een mooi verslag, en we zullen vanavond ook de stream nog een keer doorlussen zodat iedereen de kliende Sunnie live kan zien
ik baaaalde .. ze stond echt 10 minuten buiten en ik had de cam uitelkaar liggen dus we konden hem niet streamen .. maar goed met een beetje geduld straks een hele snellen en goede bevalling en een mooie gezonde vosmerrie erbij
Ook vanuit hier gefeliciteerd! Laatste nachten de gsm mee naar boven gehad om als ik naar de wc moest ( zelf zwanger, dus dat is meer regel dan uitzondering haha ) te kunnen kijken. Werpt ze haar meisje lekker in de open en frisse lucht! Fijn dat alles goed is gegaan!
Als eerste van harte gefeliciteerd!! Wat geweldig, eindelijk het waken voorbij en een mooi paardemeisje rijker! Ik moet wel lache hoor.. draaikont nr 1 in de stal en dan even buiten en Plopperderplop sluis open en daar is ze dan Wat is natuur dan mooi he en uitermate irritant