Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoolgangster schreef:Nemurin schreef:Eerlijk gezegd denk ik niet dat je kunt kiezen het nog even af te houden..."Oh nee een wee maar ik sta in mijn stal, ik hou hem nog even in hoor!"
Tja, het zal er toch een keer uit moeten he.![]()
Maar ja, het gebeurt toch zo vaak dat iedereen de hele tijd een merrie in de gaten houdt, en net tijdens de koffiepauze of zo, komt het veulen eruit... wel heel toevallig...Het zijn wel prooidieren he... die hebben misschien toch wat meer mogelijkheid het uit te stellen.
Van een verloskundige heb ik trouwens ook gehoord dat bij vrouwen soms door de stress van een vreemde omgeving (ziekenhuis) de weeën ophouden... dus wie weet.
Sweetgirl1 schreef:Smickey2011 schreef:Gefeliciteerd !
Kan even zo snel niet terugvinden in de zee van pagina's, maar wat is 't geworden en ging de bevalling goed??
![]()
Het is een dame.
Gefeliciteerd meid met het veulen, zolang op gewacht, ben benieuwd hoe ze er uit ziet
Nemurin schreef:Het is niet een kwestie van ophouden, maar dat dingen als een ander dier dekken of bevallen etc. in een ontspannen situatie moeten gebeuren. Adrenaline/cortisol (van stress dus) onderdrukken het mechanisme dat voor de echte barensweeën zorgt.Voor zover ik het nog weet tenminste.
Maar ja dat is ook niet echt een keus natuurlijk.