Wat goed van Tess! Heeft ze zoveel last van verlatingsangst of valt dat mee horsii?
En fijn ook dat King weer wat spekkies heeft! King word al wel een hele stoere bink zo zeg! Van Gimli mag er wat mij betreft juist wel wat af

Zal zien dat ik morgen even een recente foto maak van mijn jongens, maar het goede nieuws eerst! Een week geleden mest weggebracht van beide pony's en Gimli is helemaal schoon

Maar nu heb ik de volgende patiënt

Schrok mij alsnog rot toen ik dat in zijn dossier las (kreeg de uitslag via de mail). Zelfde middag gelijk de wormenkuur opgehaald en diezelfde avond ontwormd.
Asfaloth lijkt zich met de dag gelukkig steeds beter te voelen. Begin oktober maar weer mest inleveren in de hoop dat beide pony's dan echt van de bloedwormen af zijn.
Gimli gaat gelukkig verder goed! Is heerlijk aan het klieren en een jonge pony aan het zijn. Asfaloth had met de 2 koude nachten van de week een regen deken op, maar dat vond Gimli toch wel een heel erg leuk speeltje. Ik vond het iets minder al dat gehap in de deken

Wonder boven wonder is de deken van Asfaloth nog altijd heel. Geen idee hoe...
Deze week ook de maandelijkse zandkuur en dit keer de psyllium Pallets van Floris om uit te proberen ivm de pure zaadjes elke keer weer een uitdaging zijn om er in te krijgen.
Gimli vind het nog maar zo zo... want... brokjes zijn niet om op te eten. Nee.... De voerbak is om mee te spelen. Op te pakken. In te bijten. Om te gooien en hoe leuk is het om er met je hoef in te schrapen

En als je van de wei naar de paddock gaat is onderweg gras snoepen ook leuk (dat ze de hele dag op de wei hebben gestaan vergeet die dan even). Het pad waar we dan op lopen is grotendeels gras dus... dan is het van: Gimli neemt een hap gras, ik vraag hem mee, meneer draaft vrolijk naar voren, gaat weer gras happen, ik vraag hem weer mee en zo gaat het spelletje door tot we bij het verharde gedeelte zijn

Die kleine doerak heeft een grote dosis humor in zich. Dat is al wel duidelijk