Charaz schreef:Ik heb even in je profiel gespiekt en Haley is al wel een flinke dame (of ben jij niet zo groot?)
Ik denk allebei
Ik ben zo'n 1.60 dus ook niet heel lang. Haley is ook niet super hoog maar wel breed en veel manen. Dan lijkt het algauw best wat. 

Dit is een week of 2 geleden
https://www.instagram.com/reel/C0R38Neo ... BiNWFlZA==
Dit filmpje is van vorige week. De bal is 90cm, zei de verpakking. Dan kan je zien dat ze al best een shetlander-vorm krijgt.
De enter lijkt groter dan de twenter
Ik ben die natheid ook zat...
Vooral die eerste! Lastig de stalling. Vind het wel prijzig
Wat zijn je plannen met haar? Fokken of de sport in? Of beide niet haha
Ik wil haar wel met 3 jaar voor de wagen zetten en laten dekken. Het rijden wil ik eigenlijk met 4 jaar doen. Voor de wagen zal ze op de weg gaan, rechtaan, rechtuit. Dat lijkt mij een prima belasting

En ik had vorig jaar op hele hoge poten gezegd dat ik 'absoluut geen middenmaat wilde'. Maar goed. Blijkbaar zijn genen heel sterk want haar overgroot oma is ook een middenmaatje. 

. Nouja pepper heeft het overleefd gelukkig reageerde de andere 2 jarige waar ze bij staat ook niet heel extreem en de shetjes gaven er ook niet veel om maar ik dacht wel echt van ... moet dit nou. Ook nieuwjaars vuurwerk ging goed ze aten alleen niet zo veel imv de spanning. (had zelf het halstertje aangelaten in geval van nood).