Hee daar is de poker weer, heb je recente foto's Julia?
Daihyo, die oogt al flink zo!
Mijn knappe(lelijke eendje) Pokerstar ook maar weer eens(Poker de Mariposa x Indoctro x Ramiro)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Mooi dier die Pino!
Mooie arab Ingrid. Heftige reis vanuit Italië voor zo’n kleintje of niet?
Hier groeit er 1 aardig door
Ik wil haar vanavond even opmeten. Mijn haflinger is 1.50.
[ [url=m/lUyXCa.jpg]Afbeelding[/url] ]
goldenarrow schreef:Ingrid_ms schreef:Dit is Majestic Sahir van 7 maanden en sinds 2 weken woont hij bij me in Nederland. Hij komt uit Italië en is een Volbloed Arabier. Het is mijn 1ste veulen. Hij staat in een opfok in Oostwold (Wobbesheerd) en dat bevalt heel goed. Ik mag er zo vaak komen als ik wil en het is een fijn bedrijf die goed met de paarden om gaat.
[ [url=m/06chpC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AfG2gL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hrtTcH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk diertje! Ik heb zijn afstamming even opgezocht, RA Cool Elygance is van een kennis van mij en heb ik laatst nog gezien. Leuk hoor
Nevermind17 schreef:Mooi hoor Vingino, doet me denken aan mijn vroeger veulen, had zowat dezelfde bouw en kleur
Hoe oud is hij?
Daihyo schreef:Oei beterschap Nevermind.
Wat een leukerd Vingino. Hopelijk trekt dat dominante inderdaad bij. Hoe groot is hij nu?
Ik heb Noura net geprobeerd te meten. Als ik het gemiddelde van de 3 meetpogingen pak kom ik op 1.28 schoft. Valt dus nog wel mee. Ze is vooral de breedte in gegaan geloof ik
Mochten ook wel wat spekjes op. En ze lijkt enorm rondgeribt. Dus ik hoop dat ze qua bouw ook wat meer richting mama (= reining gefokte quarter) gaat. Die heeft wat meer body dan haar vader.
Daihyo schreef:Ik heb deze gebruikt: https://www.my-msd-animal-health.nl/med ... -169cm.pdf
Is natuurlijk geen exacte wetenschap, maar een leuke leidraad.
De mijne zit dit dus aan de onderlijn van het groene deel. De curve loopt t/m 36 maanden. Dan zou ze op 1.56 uitkomen. Dus een paar cm erbij en dan gok ik 1.58-1.60.
Maar zoals ik al zei, het is geen exacte wetenschap