Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ben nu uiteraard helemaal weg van z'n kleurtje 

maar vind ze maar eens. Geschikt voor de spring sport. Met papier. Janinevv schreef:Wat een knapperd kayleigh!
Hoe oud is hij als hij naar jou komt?
Hier komt tjitske met haar moeder op de trailer, dit leek ons het beste. Aangezien wijzelf het niet aan durven.
billionache schreef:@alicelover: is dat dit veulenhalster van Equ-all? https://www.paardendrogist.nl/product/v ... 076/58569/
Dat is Regreso namelijk in de foto'sfokker heeft die volgens mij nog liggen, dus ga die dan wellicht even proberen en als die ruim genoeg past zelf maar even aankopen!
@Nynkster: gaan de dingen ooit zoals gepland in de paardenwereld?Een leukerd heb je er zeker aan!
Denk dat ik dadelijk maar een shetlander halster bestel

Kayleigh__ schreef:Janinevv schreef:Wat een knapperd kayleigh!
Hoe oud is hij als hij naar jou komt?
Hier komt tjitske met haar moeder op de trailer, dit leek ons het beste. Aangezien wijzelf het niet aan durven.
Hij is van 21 maart dus dan 5,5 maand als ik het goed reken.
Hier hebben wij zo’n vrachtwagentje gehuurd. Zit ook een camera in wat ik ook erg fijn vind. Is normaal gesproken anderhalf uur rijden, dus flinke reis. Ben benieuwd hoe het gaat.
Hoe oud is Tjitske als ze naar jullie komt? Ben je niet bang dat de merrie gek word op de terugweg?
Hij komt 30 september deze kant op.
Voor het beeld wat foto's van de verkoop en het resultaat van vanavond.

Kostte toch geen drol! En Guus mag hier ook wel komen poepscheppen hoor
altijd welkom haha!
twijfel nog om die ook bij te bestellen in maat pony of cob, ze groeien er toch uiteindelijk in
Wat wordt Harry ook knap zeg, en inderdaad heel speciaal die zebrastrepen!
Als de fokker hem nog heeft liggen kan hij die nog wel ff om voorlopig tot mijn andere binnen is!
en wat toevallig, die van mij komt ook 30 september deze kant op!
zelf geen trailer dus we gaan denk ik een vrachtwagentje huren in de buurt maar het probleem is dat het deel bij de zadelkamer bovenaan open is, en ben erg bang dat die daar op of over probeert te springen... Helaas geen mogelijkheid om de moeder mee te transporteren hier. Wellicht toch maar kijken of ik iemand uit de kennissenkring met een trailer kan inschakelen (zonder stangen etc).
Alvast succes en sterkte, komt vast allemaal goed

ik zal ook blij zijn als het achter de rug is!