Vu aan de Dual Aktievierung. Goed bezig! Wanneer is de keuring?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Twee weken daarna wordt mijn kaak in stukjes gehakt op de operatietafel en heb ik 6 weken verplicht paardenverlof, dus ik gebruik de keuring maar om me een beetje af te leiden

Bend or spots zijn meestal gelinkt aan sooty, dus het zal me niets verbazen als haar manen en staart later ook nog op die van Kirs gaan lijken. Al is dat rooie ook heel leuk.

maar we gaan rustig weer op zoek naar de buikspieren. Als jonkie had ze ook zo'n modelletje dus dat komt met een beetje geduld en wat gerichte training wel weer goed. Met wat buikspieren om de boel te ondersteunen trekt haar rug dan ook weer wat rechter, ze heeft nu zo'n typisch Welsh badkuip model vind ik
knappe vu'tje!
is dat beter haha
) als mams aanwezig is.
ik ben blij dat ik de mishandeling scenario's weg heb kunnen strepen
mooney schreef:Haha lieve manier om te zeggen dat ze gewoon uitgezakt ismaar we gaan rustig weer op zoek naar de buikspieren. Als jonkie had ze ook zo'n modelletje dus dat komt met een beetje geduld en wat gerichte training wel weer goed. Met wat buikspieren om de boel te ondersteunen trekt haar rug dan ook weer wat rechter, ze heeft nu zo'n typisch Welsh badkuip model vind ik
![]()
Maar bedankt voor het compliment! Ik geniet ook dagelijks van het pracht in de wei.
Ik vind haar er echt goed uit zien. Uiteraard niet te vergelijken met haar pre-zwangerschaps figuurtje, maar dat komt vast weer terug.

) in plaats van de straat op en neer. Ze deed het al erg goed, auto's zijn nu spannend in plaats van levensgevaarlijk
volgende stop is auto's zijn saai. Wel lachen, want dit was zondag en toen kwamen we door ons rondje precies onder LinSa te staan in de Bokkers challenge (meeste km buitenrijden/wandelen/mennen met je paard). Vu hijgt in je nek LinSa 
Ze is nu 93 cm.
De dames zijn gelukkig iets netter aangelegd.
Al ben ik wel zo flauw dat niet bij de paarden in mijn woordenboek betekent dat ik buiten bereik vanachter het hek alsnog op stal rondloop
.
.

als Kirs los is durft Vu ook niet zo los te gaan, maar dat kleine monster is slim genoeg om uit te vogelen dat moeders niets terug durft te doen als ik erbij sta. Hoezo misbruik maken van de situatie