Alles rustig hier.. Uiers leken ineens weer afgenomen en melktest blijft op 7.0 hangen.. Snap niks meer van die merries.. Flora lijkt op dit moment wat harder te gaan qua uier. Dames staan in de wei te eten, dus we wachten maar weer verder af.. Sun is al een week over tijd.. Pff duurt lang!
2 weken?! Pff dat hoop ik toch niet zeg..... Sun is al een week over tijd en flora is vandaag over een week officieel uitgerekend... We zullen het zien! Trio bevalling vind ik prima maar niet pas over 2 weken! Haha
Nope, nog niks.. Ik had echt m'n geld op afgelopen nacht gezet maar de dames vonden van niet... Toch blijf ik bij dit weekend, voor Sun in ieder geval en Flora ook als ze in dit tempo door gaat.. Maar ja, zul je zien dat ze lekker langer gaan wachten nadat ik dit gezegd heb.
Haha nee is misschien ook maar verstandiger om er geen uitspraken over te doen Zal vanaf nu ook maar geen uitspraken meer doen dan, misschien helpt het haha! Bij jou ook nog niks dus Loes?
stal_HD
Geplaatst: 04-05-13 13:16
En toch wordt je verrast als ze beginnen..... Hoe lang draagt sun nu? Chakira is bevallen op 3 mei en was uitgerekend op 8 mei (340 dagen).
Sun heeft het zwaar.. Uier nog niet vol maar melktest was nu al wel 6.8! Rustig afwachten maar iets in mij zegt dat het best wel eens snel kan gaan nu!