morgen verhuizen Dawn en Faytje naar een stal hier bij ons achter in de stad. hebben ze een bak etc. worden sochtends gevoerd en ik ga smiddags uit school even langs. staan ze lekker droog en schoon, ben er helemaal blij van! want het weiland is net een modderpoel ..
ik kan nu wel foto's gaan maken maar ze zijn nat/vies en modderig dus dat heeft niet zoveel zin. dus als ze straks op stal staan komen er idd meer foto's dan nu
ja, klopt, ze veranderd echt heel erg! vind het wel heel leuk, het is nu echt mama & dochter Diesel ook trouwens, die krijgt steeds meer van Misty weg.
eva 1060, ja dat ben ik wel van plan! Klarinda, ik ga haar zeker houden, dat is iig de bedoeling, ik kan natuurlijk niets weten over de omstandigheden over 5 jaar oid, maar ze blijft sowieso totdat ze 5 a 6 jaar is (dan ben ik klaar met mijn opleiding)
wat superleuk dat jullie nog allemaal volgen, dankjewel!
Wat is het een heerlijk bolletje wol. Heb het al een tijd niet meer gevolgd, maar ze ziet er super uit Balen van de stalling, maar ik denk dat ze het wel overleefd.
ja, ze overleven het zeker! vanochtend toen ik ging voeren stonden ze gezellig met z'n drietjes in de wei ipv in hun stalletje, dus ze hadden het vast niet heel koud
Hannemarie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-13 17:50
verschrikkelijke sneeuwmonsters
Fay vind de sneeuw he-le-maal geweldig, eerst moest ze er niks van weten maar nu gaat ze helemaal los