Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Diane_Basje schreef:Hahaha. Ja!
En als de kleur van mijn veulen me niet aanstaat, bekijk ik hem/HAAR gewoon in een ander licht. Of ik wacht op een zomervacht..
*rolt van de bank van het lachen*
Updaatje voor de Rhydaman 'fans' hij is weer pappa geworden van 2 merrieveulens (helaas niet van mij)
Girlgamer schreef:Diane_Basje schreef:Hahaha. Ja!
En als de kleur van mijn veulen me niet aanstaat, bekijk ik hem/HAAR gewoon in een ander licht. Of ik wacht op een zomervacht..
*rolt van de bank van het lachen*
Niet te hard roepen! Je hebt nog geen foto van die van ons gezien, maar weet zeker dat menig Welsh fokkers hem niet willen aankijken. Maar wij zijn er blij mee.
Maar ik ben benieuwd wat Rosa en Rhydaman gemaakt hebben. Duurt nu niet lang meer.
)
, ik had vorig jaar een stekelharige vos met héél véél wit én een blauw oog en de mensen die hem gekocht hebben vonden hem prachtig (ik ook hoor, had gewild dat het een merrie was - zie avatar) en vonden juist hoe extremer hoe mooier! Dus..... kleur zegt niets, als de pony goed in elkaar steekt en ook nog eens een mooi voetje kan gaan...... DAN ZIT JE ZO-IE-ZO GOED!