Voor degene die het leuk vinden om de 1ste passen buiten te zien van BemBem met haar veulen. Op www.spuihoeve.nl hebben we een filmpje neergezet , er komt ook een filmpje van de vader op de website. Mijn dochter heeft hem pas geleden gereden tijdens de hengstenshow te Westdorp bij Hengstenhouderij Tewis
Amyyy
Geplaatst: 30-03-11 22:08
ik heb het filmpje net gezien (10minuten geleden) en dat drafje Die achterbeentjes zijn echt superschattig
Ja onze hengst Wheemhoeve's Zifron is de vader van Royal Chi Chi. De hengst is inderdaad kleiner dan Naoni (BemBem).
De vader is een welsh b hengst en moeder is een NRPS rijpony. Wij hebben dit gedaan zodat we een WPBR kregen. Dit zijn rijponies met een gedeelte welsh bloed.
Hij is ook de vader van het veulen van Pebbles. Zij is wel net zo groot als hij.
Amyyy
Geplaatst: 30-03-11 22:38
hoe is het nu met het humeur van pebbles? En haar uier? zijn haar banden misschien al wat slap? En met de andere 2 pony's, hoe is het daar mee? Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat bij aranka, en bij orion(?) natuurlijk ook! Kan echt niet wachten op alle bevallingen!
Amyyy
Geplaatst: 30-03-11 23:38
En hoe is het met arank: ik zag je net in de stal staan
melanie_h
Geplaatst: 31-03-11 00:01
die maakt het spannend, ze kegelt en ging net even platliggen op een niet normale tijd. dus ik als een gek ernaartoe vals alarm Ze was me vast uit aan het testen hoesnel het vrouwtje bij der was
Ik ben veel wakker geweest vannacht en heb dus veel meegekregen van Orion.. Ze lag heel veel vannacht en een paar keer heel vreemd plat dat ik dus rechtop in bed zat.. Niets aan de hand natuurlijk maar dit had ik nog niet eerder gezien van dr.. Was zelf laat thuis dus geen uier kunnen bekijken dus ben benieuwd wat ik straks aantref..