Jeetje Elien, ik dacht dat Keet een fopmerrie was maar Femke kan er ook wat van hoor! Hoop toch dat het snel komt, in ieder geval voordat je weer aan het werk moet.
haar achterkant lijkt nu ook een beetje rood en opgezwollen, maar kan ook zijn dat ze net geplast heeft. aan haar gedrag is niet veel te merken. ze stond net nog stampij te maken omdat het tijd was om naar de wei te gaan
wat wel apart is, is dat mylo (hengstje) sinds gisteren op haar reageert alsof het een hengstige merrie is. en ook mythos (ruintje) zit steeds aan dr achterste te snuffelen Femke zelf, jaagt iedereen weg
Dorien1
Geplaatst: 02-05-11 15:05
Ooit komt het er echt uit En ze kan toch geen dagen meer rond gaan lopen met hars? Ik zeg deze nacht!
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-11 15:08
ik hoop dat je gelijk hebt. of anders vanavond
zit trouwens te twijfellen of ik straks naar les zal gaan. mn moeder is wel thuis en de manege is krap 3km verderop wil het eigenlijk niet missen, gezien de onderlinge alweer over 2 weken is
ik heb heerlijk gereden met de mannen en ik kom thuis en fem heeft een wit-blanke druppel aan dr uier hangen en dr banden zijn EXTREEM slap ze is echt een drilpudding en zelfs slap in dr achterbenen. als je boven op dr kont borsteld, drilt het nog door in de boven achterbeen
net nog even gecheckt, maar niet echt spannend. hing weer een klein blank harsje aan. achterkant lijkt nog wel steeds wat gezwollen. verder is ze nog rustig en met dr eetlust is ook niets mis
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-11 04:25
spenen gevuld, has aan beide spenen.....maar geen veulen