Cynthia82 schreef:Diane_Basje schreef:Ja is Bebi Pion er nu dan nog niet?![]()
Heb trouwens naar je auto gezwaaid (is mooi!) maar er zat niemand in.
![]()
![]()
![]()
Ik kwam trouwens langs de multi-vlaai. Wilde alvast een vlaai jouw balkon op gooien(weet nog steeds niet welke, zijn er meerdere met bloembakken, dus alvast sorry aan je buren), maar heb het toch maar niet gedaan. Heb wel onze bokt-relatie aan mijn moeder verteld (en haar nieuwe rol daarin) dus ze 'kent' je nu ook een soort van... Je auto had ze al wel gezien, haha
Misschien is Bebie Pion wel geboren, maar ik ben vandaag niet geweest. Mijn verzorgster vond haar wel traag. Ach.. ik zie het morgen wel
Zwaaide mijn auto terug?
Het is die ene op 2 hoog met 4 blauwe, langwerpige balkonbakken (en... en nu komt het... er hangt NU een zalmroze sjabrakje over een blauwe balkonstoel). Ik zou als ik jou was echt NU naar buiten rennen om te komen kijken
Fijn dat je moeder mij alvast kent, dan kan ze mij tenminste aanspreken ( jij bent toch de collega van de vrouw van de collega van de vriend van mijn dochter?)
Kan je nagaan hoe mooi mijn auto is, als jou moeder gewoon weet over welke auto je het hebt
Ontopic: Daisy update; gisteren IETS meer uier dan daarvoor. Over 14 dagen is Bebie levensvatbaar.
Ik ben weer weg; vlaaien bestellen.. en ik moet er nogal wat hebben, aangezien ik niet weet welk balkon van jou is

Ik denk dat je een merrie naar mijn merrie gaat noemen; Rosalien (Rosa voor intimi). Maarree.. ik denk dat ik verder geen namen ga gokken, wordt nog een ware foodfight in schollevaar!!! Enne.. heb je dekje niet gespot én de herrie niet gehoord (maar er was volgens mij een bruiloft ofzo), want zat met vriendlief (je weet wel, die schoonzoon van de moeder van de vriendin van de vriend van die collega... ehm.. ben 't ff kwijt denk ik) Eat, Pray, Love te kijken, echt een superfilm

Oke oke, ik doe toch een gok (vlaaiengevecht van verschillende verdiepingen kan best leuk zijn);
Zinnia (is ook een bloem, vond het echt een mooie naam en heb het nog nooit gehoord ergens)
Dahlia (Daisy en Dahlia

Fleur de Lis
Jasmijn
Camille
Cynthia

Lotus
Weet je, mocht bebie Pion op 30 april geboren worden en we gaan dan vlaaiengevecht houden bij mijn balkon, dan wordt het natuurlijk één bonte toestand met al die mensen die daar voor de koninginnenmarkt lopen.