ik denk dat het nog wel een paar daagjes duurt. zee begint nu wel een enorme puntbuik te ontwikkelen en heeft af en toe van die onrustige momenten (buik trappe/bijten, rollen).
stal_HD
Geplaatst: 16-04-10 10:46
Spannend he' wanneer het nu eindelijk geboren gaat worden. Mijn ervaring is altijd dat ze het toch stiemen alleen gaan doen.
Maar zolang als alles goed gaat is het prima.
Succes met waken. En dat het maar beloond mag worden met een gezond veulentje.
oehh.. stille meelezer. wacht ook nog in spanning af!
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-10 20:08
sil maakt weer vorderingen haar tietjes waren vanochtend weer dikker geworden en hebben dat de hele dag vol gehouden. normaal is er 's avonds als ze uit de wei komt niet veel meer van over. ze staat nu al 5 uur in de wei en ze zijn nog steeds vol verder was haar je-weet-wel vandaag heel slap en lang. net in de wei was die wel weer een beetje bijgetrokken ook zaten er vanmiddag losse haartjes aan dr tepels geplakt. daar moet dus wel iets zitten om het mee te laten plakken vocht? of toch een iniminiharsje?
E_Nalanta
Geplaatst: 16-04-10 20:11
Spannend! Ik volgde het vorige veulentopic ook al (via de cam ook ) maar heb dé bevalling gemist Ben erg benieuwd wat hieruit komt!
Jaa als Sil net zo'n mooi veulentje krijgt als Lola komt het helemaal goed!
Ben zoo benieuwd naar Sil haar veulentje!
E_Nalanta
Geplaatst: 16-04-10 20:18
Inderdaad, pffff wat een mooierd is dat! Stel hier komt ook zo'n apparte uit (en dat zal vást wel, kijk naar de ouders) dan kun je ze ooit laten.. kruisen? Of zeg ik nu iets vreemds?
Manda
Geplaatst: 16-04-10 20:33
xElienx schreef:
Lola heeft in ieder geval al een PRACHTIG meisje Daar mag Anna heel erg trots op zijn
Dank je wel! Sil krijgt ook een prachtig kind! Daar tellen we nu naar af .