Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xXLianneXx schreef:Jolliegirl schreef:Spannend hoor, ik duim ook mee!
heb wel een vraagje...
Jij voelt de paarden zelf op toch?
Geeft dit geen risico voor weeén? Dit heb ik laatst namelijk op bokt gelezen, iemand die haar paard niet wou laten opvoelen, omdat ze bang was voor weeén.
dit paard heeft al weeén dus dan heb je het risico niet dat je de weeén opwekt als je opvoelt. Want die zijn er al
fokfanaat schreef:Jolliegirl schreef:Neem aan dat dit paard al meerdere kerel opgevoeld is, aangezien ze al eerder voetjes heeft gevoelt
dat was anaal, maar voor de baarmoedermond te voelen zal je toch vaginaal op moeten voelen??
ik dacht altijd dat het veulen er dan binnen 24 uur moet zijn ivm infectiegevaar.

fokfanaat schreef:Jolliegirl schreef:Neem aan dat dit paard al meerdere kerel opgevoeld is, aangezien ze al eerder voetjes heeft gevoelt
dat was anaal, maar voor de baarmoedermond te voelen zal je toch vaginaal op moeten voelen??
ik dacht altijd dat het veulen er dan binnen 24 uur moet zijn ivm infectiegevaar.
en infectie gevaar is er niet zolang de vruchtzak nog gewoon dicht zit 
en de stille meelezers die naar buiten komen
ze heeft het inderdaad zwaar, en heeft ze behoorlijk weeën, ze liet vandaag haar eten staan en dat doet ze normaal nooit (is erg verslaaft aan eten) dus misschien........... de DA is langsgeweest en zei dat dit nog wel een week zou kunnen aanhouden?! ik hoop voor mijn meisje dat dat niet het geval is en ze de twee gauw mag uitpoepen! ze staat dood stil wil haar box niet meer uit (en we krijgen haar er ook niet meer uit ze verzet geen stap) en trekt haar buik behoorlijk samen
het is nu weer afwachten
het veulen alarm zal zo wel afgaan gezien het nu weer rustig is op stal voor haar, en dan stapt Cyn weer in haar tuttuut om haar gezeldschap te houden
en natuurlijk staat voor jullie de camera en video klaar
en natuurlijk ook voor ons