Roosch schreef:Dan moet het wel Pieternel worden..
oh please ....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nafnaf schreef:Roosch schreef:
lol?
Citaat:In België heeft het paard van Sinterklaas 2 verschillende namen: "Mooi Weer Vandaag" en "Slecht Weer Vandaag". De naam is afhankelijk van de regio waar Sinterklaas gevierd wordt. Het paard heeft deze naam gekregen toen Sinterklaas aan Piet vroeg hoe hij zijn schimmel zou noemen. Piet verstond het verkeerd en antwoordde: Mooi / Slecht Weer vandaag, Sinterklaas.

Roosch schreef:
[/quote]Citaat:In België heeft het paard van Sinterklaas 2 verschillende namen: "Mooi Weer Vandaag" en "Slecht Weer Vandaag". De naam is afhankelijk van de regio waar Sinterklaas gevierd wordt. Het paard heeft deze naam gekregen toen Sinterklaas aan Piet vroeg hoe hij zijn schimmel zou noemen. Piet verstond het verkeerd en antwoordde: Mooi / Slecht Weer vandaag, Sinterklaas.
 hahah
 hahah                                                         

, ik mijn slaap opgeofferd en dan is ze buiten ploept ze het er zo uit
 , ik mijn slaap opgeofferd en dan is ze buiten ploept ze het er zo uit 

heeeel schattig!
 heeeel schattig!                                                         

Het is er eindelijk! Wat super zeg, ook dat het allemaal zo vlotjes is gegaan. Hield dit topic als meelezer goed in de gaten, ben blij voor Few dat het er nu is! Ben benieuwd naar de foto's en filmpjes!
  Het is er eindelijk! Wat super zeg, ook dat het allemaal zo vlotjes is gegaan. Hield dit topic als meelezer goed in de gaten, ben blij voor Few dat het er nu is! Ben benieuwd naar de foto's en filmpjes!