Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ldenboer72 schreef:Eveyy...hahahaha...dat is mijn puber dochter waar ik absoluut geen foto's van mag posten op insta of fb oid. dit mocht nog net
Vulina schreef:Eveyy, ik heb hem nog nooit eerder gemeten, dus ja, dat vind hij eng..
Eveyy schreef:Zo, phoe weer even bijgelezen!
@Chantal2133, gewoon je tijd voor nemen.. en voor je het weet ben je het in eens aan het doen! Yep, lijkt wel een tinker ding te zijn haha, Tess (Tinker) heeft echt geen idee van haar voeten lijkt wel. Terwijl mijn Rose (Paint) jonger en groter is super handig is!
@Cioccolato , nieuwe vriend wat leuk! Leuke kudde heb je zo!![]()
@plutolover, iedereen alles op zijn eigen tijd toch
@trysteffy, dik sennhut lopen?![]()
@Vulina, zijn ze bij jou zo angstig voor de meetstok dan? Die van mij vonden het de eerste keer eng-ig, daarna al niet meer.
@Janinevv, staken is vervelend! Komt vast helemaal goed, ieder paard op zijn eigen tempoJe grondwerk lessen zullen daar vast ook bij helpen! Leuk joh!
@Joltsje, heeft hij nog iets om naar op te kijken met die grote haha!
@Essxan, jagen is echt naar! Fijn dat ze nu een vriendinnetje heeft, goede naam ook (de mijne haha)! Ze te lezen ben je goed bezig, lekker meteen de hele apk!
@Pino96, wat een lieve foto!
@pradadaan, wat is Nacho toch stoer zeg!! Doet ie goed als maatje, en wat een beweging op de foto's!
@Nynkster, wat leuk zo je baby's strakjes samen! Knappe beestjes
@StalMelyn, prima update zo toch haha
@Ldenboer72, begint al flink body te krijgen ja, mooi om te zien! Jammer dat jij verstopt staat hihi
Voor Rose heb ik inmiddels een verstelbare hondenlijn gekocht haha, ideaal als ze mee op wandeling gaat! Afgelopen zondag weer, wat is dat toch genieten, zo braaf als dat ze is! Zo stoer, niet snel bang en ze vind het zo leuk![]()
[ [url=m/89eO0D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ldenboer72 schreef:Trippel...wat een leukerd. Ik zie dat je net als ik uit Apeldoorn komt...waar heb jij Trippel staan?
Essxan schreef:Ldenboer72 schreef:Trippel...wat een leukerd. Ik zie dat je net als ik uit Apeldoorn komt...waar heb jij Trippel staan?
Wij staan aan de ordermolenweg bij de Apeldoornse ruiterclub. Bevalt mij daar erg goed. Mijn overleden paard stond daar ook. Het is er erg gezellig en de eigenaren zijn erg behulpzaam.
Waar sta jij dan?