Veulens 2018 Klets&foto topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 18:12

_O- Ja dat denk ik ook, anders krijgen ze zulke last van hun nek.

Timmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 20:08

Vandaag ibbeltje even geknuffeld. Echt stevig meisje van 19 maanden inmiddels
Afbeelding

yarkayunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 11:30

Ldenboer72 schreef:
Vandaag ibbeltje even geknuffeld. Echt stevig meisje van 19 maanden inmiddels
[ [url=m/UCzUTQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat is ze knap <3

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 13:33

Lekker nekje heeft ze al!

Eveyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 14:17

Zo, phoe weer even bijgelezen!

@Chantal2133, gewoon je tijd voor nemen.. en voor je het weet ben je het in eens aan het doen! Yep, lijkt wel een tinker ding te zijn haha, Tess (Tinker) heeft echt geen idee van haar voeten lijkt wel. Terwijl mijn Rose (Paint) jonger en groter is super handig is!

@Cioccolato , nieuwe vriend wat leuk! Leuke kudde heb je zo! <3

@plutolover, iedereen alles op zijn eigen tijd toch :)

@trysteffy, dik sennhut lopen? :?

@Vulina, zijn ze bij jou zo angstig voor de meetstok dan? Die van mij vonden het de eerste keer eng-ig, daarna al niet meer.

@Janinevv, staken is vervelend! Komt vast helemaal goed, ieder paard op zijn eigen tempo :) Je grondwerk lessen zullen daar vast ook bij helpen! Leuk joh!

@Joltsje, heeft hij nog iets om naar op te kijken met die grote haha!

@Essxan, jagen is echt naar! Fijn dat ze nu een vriendinnetje heeft, goede naam ook (de mijne haha)! Ze te lezen ben je goed bezig, lekker meteen de hele apk!

@Pino96, wat een lieve foto!

@pradadaan, wat is Nacho toch stoer zeg!! Doet ie goed als maatje, en wat een beweging op de foto's!

@Nynkster, wat leuk zo je baby's strakjes samen! Knappe beestjes

@StalMelyn, prima update zo toch haha :D

@Ldenboer72, begint al flink body te krijgen ja, mooi om te zien! Jammer dat jij verstopt staat hihi

Voor Rose heb ik inmiddels een verstelbare hondenlijn gekocht haha, ideaal als ze mee op wandeling gaat! Afgelopen zondag weer, wat is dat toch genieten, zo braaf als dat ze is! Zo stoer, niet snel bang en ze vind het zo leuk <3

Afbeelding

Timmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 14:32

Eveyy...hahahaha...dat is mijn puber dochter waar ik absoluut geen foto's van mag posten op insta of fb oid. dit mocht nog net ;-)

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:08

Eveyy, ik heb hem nog nooit eerder gemeten, dus ja, dat vind hij eng..

Eveyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:12

Ldenboer72 schreef:
Eveyy...hahahaha...dat is mijn puber dochter waar ik absoluut geen foto's van mag posten op insta of fb oid. dit mocht nog net ;-)

Hahaha geweldig!

Vulina schreef:
Eveyy, ik heb hem nog nooit eerder gemeten, dus ja, dat vind hij eng..

Ah ja.. eerste keer is super eng.. zo'n stok eet je op natuurlijk als je niet uit kijkt haha.. vinden ze allemaal. Goeie tip dan, nog niet eerder gehoord!

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:27

Eveyy schreef:
Zo, phoe weer even bijgelezen!

@Chantal2133, gewoon je tijd voor nemen.. en voor je het weet ben je het in eens aan het doen! Yep, lijkt wel een tinker ding te zijn haha, Tess (Tinker) heeft echt geen idee van haar voeten lijkt wel. Terwijl mijn Rose (Paint) jonger en groter is super handig is!

@Cioccolato , nieuwe vriend wat leuk! Leuke kudde heb je zo! <3

@plutolover, iedereen alles op zijn eigen tijd toch :)

@trysteffy, dik sennhut lopen? :?

@Vulina, zijn ze bij jou zo angstig voor de meetstok dan? Die van mij vonden het de eerste keer eng-ig, daarna al niet meer.

@Janinevv, staken is vervelend! Komt vast helemaal goed, ieder paard op zijn eigen tempo :) Je grondwerk lessen zullen daar vast ook bij helpen! Leuk joh!

@Joltsje, heeft hij nog iets om naar op te kijken met die grote haha!

@Essxan, jagen is echt naar! Fijn dat ze nu een vriendinnetje heeft, goede naam ook (de mijne haha)! Ze te lezen ben je goed bezig, lekker meteen de hele apk!

@Pino96, wat een lieve foto!

@pradadaan, wat is Nacho toch stoer zeg!! Doet ie goed als maatje, en wat een beweging op de foto's!

@Nynkster, wat leuk zo je baby's strakjes samen! Knappe beestjes

@StalMelyn, prima update zo toch haha :D

@Ldenboer72, begint al flink body te krijgen ja, mooi om te zien! Jammer dat jij verstopt staat hihi

Voor Rose heb ik inmiddels een verstelbare hondenlijn gekocht haha, ideaal als ze mee op wandeling gaat! Afgelopen zondag weer, wat is dat toch genieten, zo braaf als dat ze is! Zo stoer, niet snel bang en ze vind het zo leuk <3

[ [url=m/89eO0D.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zat te kijken van wat bedoel je nou.

Ik mijn berichten terug krijgen en ik zag het. Het moest dik een uur lopen zijn. Geen idee hoe mijn tellefoon daar bij komt ken het woord niet eens :')

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:27

Trippel vanmiddag alvast kennis laten maken met de binnenbak, iets met jong geleerd is oud gedaan. Het is echt een heerlijk dier. Nog geen twee weken bij mij en vanmiddag kwam ze gelijk naar mij toe lopen toen ik haar riep.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Timmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:31

Trippel...wat een leukerd. Ik zie dat je net als ik uit Apeldoorn komt...waar heb jij Trippel staan?

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:32

Ik heb mijn mannen ingeschreven voor een fokdag hier in de buurt, dus nu moet ik dit weekend ze trailermak maken en uitvinden hoe ik ze moet toiletteren..de ene heeft geen staart meer en de andere heeft aan twee kanten dikke manen van een halve meter...en ze moeten iets van een voorbrenghalster of net halster om denk ik?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:35

Ik wil nog steeds een bos in m'n achter tuin... Hoe heerlijk lijkt me dat.

Ik heb m'n baby's vanaf het begin af aan al gemeten. Daarom zijn ze niet bang van de stok denk ik. Meestal na een paar keer gaat het wel goed. Alleen hoe groter te zijn als je het voor het eerst doet.. 't was maar even dat ik sterker was dan het veulen _O-
Ik gebruik oog afdekken ook regelmatig met spannende dingen. Ideaal :j

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 17:12

Ldenboer72 schreef:
Trippel...wat een leukerd. Ik zie dat je net als ik uit Apeldoorn komt...waar heb jij Trippel staan?

Wij staan aan de ordermolenweg bij de Apeldoornse ruiterclub. Bevalt mij daar erg goed. Mijn overleden paard stond daar ook. Het is er erg gezellig en de eigenaren zijn erg behulpzaam.

Waar sta jij dan?

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 18:13

Aangezien wij geen bos in de buurt ofzo hebben lopen wij af en toe langs de weg.
Het is best een drukke weg veel verkeer van fietsers tot vrachtwagens.
Vandaag voor het eerst echt een grote rondje gelopen.
Ben echt trots op navaldie voor het eerst kwamen een vrachtwagen tegen en kijk er niet eens van op ofzo zo enorm trots op hem. Trekkers vind ie nog wel een beetje spannend maar loopt gewoon braaf mee.
Ben echt blij dat ik hem nu al zulke dingen eigenlijk kan leren plaats van dat ie straks 3/4 is en tegen de 1,70 is dat we dan alles nog moeten leren.

En owja het woordje draf kent ie ook al :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Timmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 15:35

Essxan, ik heb mijn paarden in Vaassen staan. manege de cannenburgh.
Mijn ruin en de pony van mijn dochter staan hier in pension en mijn veulen staat nog in Zwolle in de opfok. Wij rijden ook zo het bos in...echt zalige plek

Timmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 15:36

Essxan schreef:
Ldenboer72 schreef:

Wij staan aan de ordermolenweg bij de Apeldoornse ruiterclub. Bevalt mij daar erg goed. Mijn overleden paard stond daar ook. Het is er erg gezellig en de eigenaren zijn erg behulpzaam.

Waar sta jij dan?

Is dat het oude dakota? Of daar in de buurt?

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 21:03

[/quote]

Waar sta jij dan?[/quote]

Is dat het oude dakota? Of daar in de buurt?[/quote]

Is inderdaad de oude dakota. Is voor mij lekker dichtbij

Jeanines99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 21:35

Leuk topic! Ik heb een tinker (inmiddels ruin) uit februari 2018. Lijkt me leuk om mee te kijken en te volgen :)

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 09:58

Jeanines99 schreef:
Leuk topic! Ik heb een tinker (inmiddels ruin) uit februari 2018. Lijkt me leuk om mee te kijken en te volgen :)

Welkom.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 16:46

Vandaag met beide mannen de trailer geoefend. Toen ze eenmaal snapten dar ze erin konden (en daar brokjes waren) ging het heel goed :D.

Afbeelding

elisedcl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 16:47

Ik heb ook al lang niet meer gereageerd.

Hier nog eens een kleine collectie van de kusjes die ik al heb gekregen van mijn knappe man <3

In maart 2020 komt hij eindelijk mijn kant uit vanop de begrazing, hij zal dan bijna 2 jaar zijn. Wat gaat de tijd toch snel! :D

Afbeelding

zuskeaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:14

Wat een leuke topic! Ik heb een fjordenkruising van mei 2018, eigen fok. Heerlijk al die jaarlingen. Ik volg :)

Afbeelding

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 06:42

Welkom!

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 08:50

Geen kruising met een fries geweest gok ik zo :D.