trysteffy schreef:Jij krijgt al les met je jaarling Janine?
Grondwerk les, 1 keer per maand of nog minder. Natural horseman ship.
En dat is gewoon het stukje respect, braaf mee lopen maar ook veel stof voor mijzelf
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vulina schreef:Ik heb vandaag verplicht gewandeld met 1 van de knotsen.. Hij moest een prikje, en aangezien het dag 3 was, wist hij dat
Mijn lieve jaarling was niet zo lief meer
Uiteindelijk gelukt, Joltsje kwam langs, dus die moest verplicht helpen
Gelijk even gemeten, hij is nu 1.62...
droversrun schreef:Fijn dat het herstel goed gaat Leonie! Ik kan weinig opmaken uit je foto maar ik zie volgens mij niets dat ontstoken is![]()
Welkom Essxan![]()
Dan is Jackie best al groot Yarkayunda want zo groot zijn haar ouders niet, hoe groot hoop je dat ze wordt?
Haha dankje Salatiga. Ze is inderdaad wel echt superrrrr leuk hoor, haar karakter is echt fantastisch, ze heeft echt overal lak aan
Doet compleet haar eigen ding, ik hou er van haha. Als ze maar respect voor mij behoud en tot nu toe gaat dat gelukkig goed.
Nynkster schreef:Janine : Dankjewel! Weinig mensen die het mooi vinden, maar ik ben er nu wel aan gewendOp de verbrande neuzen na en veel last van veel zon vind ik het wel gaaf
![]()
Stalmelyn : Ja is hard gegaan in 2 jaar. Maar ben voor nu ook wel even compleet.. Heb 3 merries en nu 2 hengsten. had dit jaar graag mijn eigen veulen een hengst willen hebben, dat werd een merrietje![]()
Fokker van mn oudste merrie had een super tof veulen uit een volle zus van die van mij. Dus dat was natuurlijk wel een beetje meant to beHalen hem zondag op maar kan wel vast wat fotos delen. Het is een ontzettende bonk van een veulen. Fotos doen zn breedte eigenlijk nog geen eer aan. Flinke benen eraan en toch mooi hoofd. Maar dit was een ultieme kans uit fokkerij waar ik het type heel mooi van vind en erg goed contact met de fokker. Gaan wel samen naar shows etc dus weet ook wat ik krijg.
[ [url=m/vKvdlz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LPI4QH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/psZHoB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WmbRA3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cioccolato schreef:Wat deed hij op de kliniek dan?