Voor de rest staat hij vooral mooi te zijn in de wei nog

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Britt1 schreef:Ben ik de enige die echt nog niks aan 'werk' doet met mijn 2017 pony? Hij wordt in juni 3. Zijn er meer die echt nog bewust langer wachten?
Igniss schreef:Wat leuk om alle updates te zien! Sommige zijn al echt paard zeg.
Makuya ga ik de komende 2 jaar niet inrijden, ze word in Juli 3. Wel begin ik deze zomer serieuzer aan de hand te werken met haar, de bedoeling was om dit jaar naar de keuring te gaan met haar. Maar door Corona denk ik dat we maar volgend jaar gaan.
Wel gaan we dit jaar kijken om misschien te gaan mennen, dan kan ik zo kilometers gaan maken.
Ook is de tandarts geweest, het was goed nodig gezien ze 2 doppen niet lekker lost liet. De doppen erachter heeft hij ook maar eruit gehaald. Hoop dat ik eentje kan laten slijpen voor in een sieraad.
[ [url=m/G1k6Lp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder heb ik haar voor het eerst dit jaar kunnen wassen, Dat was goed nodig gezien de hengstigheid eraf spat (Nog meer merrie eigenaars met dit probleem) Hele staart en benen waren hartstikke smerig.
[ [url=m/FpC1wD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flux schreef:Wij doen ongeveer 2x per week iets. Tussen de 20 en 30 minuutjes ongeveer. Varieert dan van grondwerken op de cirkel, tot desensitizing, tot gewoon dollen en spelen in de bak. De overige tijd staat ie met z'n 4 maten te spelen (= eten haha).
Afgelopen donderdag superfijn gewerkt samen! In de roudpen op lichaamstaal oefenen op tempowisselingen. De actie, reactie ging na even inkomen perfect!
Oh enne, ik heb stiekem alweer een aankoop gedaan
[ [url=m/NjxMgo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Djoline haar zadel is gaaaaf! Is dat een freemax?
Igniss schreef:Wat leuk om alle updates te zien! Sommige zijn al echt paard zeg.
Makuya ga ik de komende 2 jaar niet inrijden, ze word in Juli 3. Wel begin ik deze zomer serieuzer aan de hand te werken met haar, de bedoeling was om dit jaar naar de keuring te gaan met haar. Maar door Corona denk ik dat we maar volgend jaar gaan.
Wel gaan we dit jaar kijken om misschien te gaan mennen, dan kan ik zo kilometers gaan maken.
Ook is de tandarts geweest, het was goed nodig gezien ze 2 doppen niet lekker lost liet. De doppen erachter heeft hij ook maar eruit gehaald. Hoop dat ik eentje kan laten slijpen voor in een sieraad.
[ [url=m/G1k6Lp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder heb ik haar voor het eerst dit jaar kunnen wassen, Dat was goed nodig gezien de hengstigheid eraf spat (Nog meer merrie eigenaars met dit probleem) Hele staart en benen waren hartstikke smerig.
[ [url=m/FpC1wD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Igniss schreef:Mooi flux! Is dat om iets mee te trekken?
Flux schreef:Igniss schreef:Mooi flux! Is dat om iets mee te trekken?
Haha ja! Het is een gareel tuig!
[ [url=m/YUPxoU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even te passenhij was niet onder de indruk!
Ik heb hem helemaal compleet. Dus ook de broek en staartriem. Maar die wil ik pas passen als het lange lijnen goed bevestigd is, en daarvoor mag ie nog wel even wat ouder worden nog![]()
Wat een prachtig schilderij! Heel gaaf! Bij welke artist heb je dit laten doen als ik vragen mag?
juval schreef:mijn valkje begint helaas toch wel wat te schimmelen nu de zomervacht tevoorschijn komt. Hals is nog mooi rood, maar de rest van zijn lijf is wat rossig/grijs met witte vlekken. dus ik vrees dat moeders toch de overhand krijgt qua kleur. ach ja. Hij is er niet minder lief door.