hier is het ook lekker misschien komt het veulen wel even kijken o mooi weer nu kan ik geboren worden hahahah nog even laatste vitamines binnen krijgen voor het zo ver is
Ik wou al een blonde opmerking maken over dat ze wel de hele tijd op het zelfde plkje staat nu.. logisch als het beeld op pauze staat! fijn dat ze nu lekker even naar buiten is
Wow, tot nu toe stille meelezer hier. Keek gisteravond nog even met het idee dat het veulen toch echt zou komen. Nu 50(!) blz verder en nog geen veulen
het zou me trouwens niets verbazen als ze hem er op de wei snel uitgooit... zul je net zien... zitten we met z'n allen te wachten tot we weer kunnen kijken en dan missen we alles
Shani_1984
Geplaatst: 07-10-12 13:40
veulen is geboren een merrie.. binnen 5 minuten was de kleine eruit... op de wei... ze hebben het kunnen filmen de rest verteld rowan zelf
Laatst bijgewerkt door Shani_1984 op 07-10-12 13:42, in het totaal 2 keer bewerkt
nafnaf
Geplaatst: 07-10-12 13:40
Ilsemarie schreef:
het zou me trouwens niets verbazen als ze hem er op de wei snel uitgooit... zul je net zien... zitten we met z'n allen te wachten tot we weer kunnen kijken en dan missen we alles
idd
nafnaf
Geplaatst: 07-10-12 13:41
Eyecatcher schreef:
veulen is geboren een merrie.. de rest verteld rowan zelf