Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ik mis een mooi vosje naast zijn vriend                                                         

wil niet dat hij er last van krijgt met die veulen haartjes die nog alle kanten uit springen haha.                                                         
 Ik ben niet een hele actieve meekletser maar lees wel braaf met jullie mee hoor 
 Komt ook misschien een beetje omdat ik Guusje niet super vaak zie. 

.                                                         
                                                         droversrun schreef:Nou het is wel een fries natuurlijk dus dat zal ook wel schelen, die zijn over het algemeen wat later volgens mij. Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe groot ze is, ze komt tot mijn oksel en ik ben 182Ik denk dat ze tond de 1,50 is momenteel maar ik ben ook alweer een maandje niet geweest.

)

een maand geleden was ze 1m44 bij de schoft. De billen heb ik toen niet gemeten. Ik ben heel benieuwd hoe groot ze word. Haar moeder is 1.52 en haar vader 1.68.                                                         
 als ze te klein blijft mag je haar hier brengen hoor haha 

. Ze is inderdaad wel echt superrrrr leuk hoor, haar karakter is echt fantastisch, ze heeft echt overal lak aan 
 Doet compleet haar eigen ding, ik hou er van haha. Als ze maar respect voor mij behoud en tot nu toe gaat dat gelukkig goed.