Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goldenarrow schreef:Er een ouder paard bij zetten die hem eens flink op zijn sodemieter geeft als hij dat soort dingen probeert
Lavitabella schreef:Nevermind17: Hoe bedoel je dat het nog niet duidelijk was van zijn bokvoetje? Was dit zijn aller eerste keer dat hij naar de hoefsmid was geweest of bij deze smid?
Nevermind17 schreef:Lavitabella schreef:Nevermind17: Hoe bedoel je dat het nog niet duidelijk was van zijn bokvoetje? Was dit zijn aller eerste keer dat hij naar de hoefsmid was geweest of bij deze smid?
Beideeen smid die we anders nooit hebben, en veulen had nog nooit een smid gezien. Ze hebben denk ik een half centimetertje af gedaan. Ik moet gewoon in het oog houden dat zijn voet niet naar binnen kantelt.
Nevermind17 schreef:Beideeen smid die we anders nooit hebben, en veulen had nog nooit een smid gezien. Ze hebben denk ik een half centimetertje af gedaan. Ik moet gewoon in het oog houden dat zijn voet niet naar binnen kantelt.
Ingrid_ms schreef:Dit is Majestic Sahir van 7 maanden en sinds 2 weken woont hij bij me in Nederland. Hij komt uit Italië en is een Volbloed Arabier. Het is mijn 1ste veulen. Hij staat in een opfok in Oostwold (Wobbesheerd) en dat bevalt heel goed. Ik mag er zo vaak komen als ik wil en het is een fijn bedrijf die goed met de paarden om gaat.
[ [url=m/06chpC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AfG2gL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hrtTcH.jpg]Afbeelding[/url] ]