Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heerlijk om weer met haar aan de slag te zijn, ze geniet er zelf ook van volgens mij. De gezichtsuitdrukking is in ieder geval heel anders dan tijdens de verkleedmomenten

). Het was eerst een mooi moment om wat beweging te filmen, maar de knop bij Pas ging een beetje om en dan blijft hij hangen in zo'n bui. Dus ik probeerde het nog te beinvloeden, maar was net te laat dus toen kregen we nog een gratis demonstratie 'veulens kunnen tegen een stootje'. Zet je geluid even uit als je mijn dramatische ademhaling op dat moment niet wilt horen, kost je een jaar van je leven zoiets.. Dus daarna maar even duidelijk gemaakt dat het klaar was en dan gaat het ook weer super.
tot Pas weer langs komt uiteraard.
Bij het afspenen gaat Kirs gewoon naar het andere groepje en Pas en Vu blijven samen en als het afspenen gedaan is gewoon mooi weer in 1 complete groep. De planning was rond 6 maanden spenen, maar de dames vinden het nu al niet meer gezellig om samen in 1 stal te staan dus het is even afwachten hoe lang ze het met elkaar gaan uithouden
. Daar sta je dan met je goede bedoelingen om het de tijd te geven. Voor nu moeten ze het in ieder geval met elkaar doen, wanneer het weer 's nachts heel goed is kunnen ze wellicht ook soms wel buiten slapen want op de wei zijn er geen problemen.

. Heb al een keertje mijn harkje terug moeten stelen van een roodharig boefje die het uit de kruiwagen had gevist...
) in hun eigen weiland beland. De dag ervoor hadden we even geoefend voor de keuring, maar toen was Vu lekker een feestje aan het bouwen ipv netjes aan het draven dus dat moest ze even goed maken...
lekker mama pesten, 'ik mag lekker rond rennen jij moet werken HAHA'
. Klopt, dat had ik vantevoren al bedacht. Ook omdat we mevrouw kirsten (en haar broer) op jonge leeftijd ook vaak genoeg van andere plaatsen dan het weiland terug hebben gevonden