Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jolliegirl schreef:Als jij zuinig ben op je apple van 800 euro *woooow... geweldig* dan kan je daar rustig een foto mee maken toch?
Wat denigrerend zeg dat *woooow... geweldig*
En als ik hem zou hebben, zou ik hem zeker weten niet mee in stal nemen.
Annemiek184 schreef:Ik bedoel het ook helemaal niet boos, als het zo overkomt, maar ik ging ervan uit dat de TS zeker wist dat ze drachtig was. Omdat we dat allemaal niet wisten dat het niet zeker was worden we toch wel nieuwsgierig en bokkers houden van foto's dus die moesten wel komen, al helemaal als je een belofte maakt. Ik bedoel het echt niet boos, en ik verwacht ook echt niet dat je zo'n fake verhaal gaat maken, maar aangezien we er niet alles vanaf wisten hebben sommige er iets te heftig op gereageerd..
Maar wat ik nog niet heb begrepen is of de DA nou heeft bevestigd dat ze leeg is? want een merrie kan wel een maand over tijd zijn, soms wel erger
Dustinlover schreef:Ik snap er echt werkelijk niks meer van.. Ik ben helemaal geen relzoeker of iets.. Maar sommige dingen trek ik zeer erg in twijfel, en als ik dan vraag om wie of wat het gaat dan krijg ik geen antwoord. Ik zou zeggen ga lekker spelen met je pony en fok niet meer met de hengst van de buurman dat bespaart je een hoop stress als je niet weet waar je mee bezig bent en de veearts zo ontzettend duur is