Een hem mag niet blijven van Huub gok ik.. Of het moet al een heeeeele aparte hem zijn... Ach you never know, vind dat altijd erg moeilijk om daar op voorhand al uitspraken over te doen..
Ja dat is het ook.. Maar je hebt er vast over na gedacht al.. Nou ja we gaan het allemaal zien. Hoe staat ze er nu bij?
sandra3235
Geplaatst: 03-05-13 00:23
Maydine schreef:
Tsjah heel cliché misschien maar na het drama rond Sparkle haar veulentje is het enige wat ik hoop en wens een gezond veulentje, dartelend in de wei van zowel flora, Sun als Blue!
dat wens ik jullie ook toe!!!!!
Ymor
Geplaatst: 03-05-13 00:23
sandra3235 schreef:
Maydine schreef:
Tsjah heel cliché misschien maar na het drama rond Sparkle haar veulentje is het enige wat ik hoop en wens een gezond veulentje, dartelend in de wei van zowel flora, Sun als Blue!
dat wens ik jullie ook toe!!!!!
Ik ook! En ik geloof er in dat het goed gaat komen.
stal_HD
Geplaatst: 03-05-13 06:36
En en en???????
Ik hoop ook op een voorspoedige bevalling met een gezond veulentje.
Ik denk van zaterdag op zondag nacht voor sun een silver bucksin hengstje. Moet eigenlijk Marco voorspellingen laten doen die zat met mijn sunny goed met geslacht en met Moon haar veulen helemaal goed
Hier alles rustig. Sun is wel mega onrustig geweest vannacht en zowel Sun als Flora hebben hun uier bijna vol. Sun is iets verder dan Flora qua uier maar flora haar uier was bij de vorige bevalling ook niet helemaal vol. We zullen het zien. Vandaag prachtig mooi weer, lekker in de wei en dan kan het wel eens hard gaan! Ze gedragen zich beide anders dan normaal dus hou ze goed in de gaten! Kon wel eens een duo bevalling worden vandaag/dit weekend!
Jeetje wat spannend. Van dat wachten wordt je ook gek van momenteel denk ik hahaha. Maar wie weet doet het lekkere weer ze goed !
stal_HD
Geplaatst: 03-05-13 12:54
Nou het zeker heerlijk weer. ik heb mijn nieuwste aanwinst ook lekker buiten lopen. Voor mij zit het waken erop voor dit jaar. Het laatste veulen is een hengstje en een zilverzwartbonte met twee mooie blauwe ogen.
Tina ik hoop ook voor jou op snelle bevallingen en mooie baby's.