Ik weet niet of het buckskin is... het lijkt wel muisgrijs! Is dat ook een kleur?
Jolandje, ik hoop echt dat jouw merrie ook aan de gang gaat! Bij ons deed ze het heel stiekem, ik had gereden, buurvrouw had gereden (bij ons), zij ging weg en wij liepen terug nog even in de stal bij de merrie kijken. In die tijd heeft ze haar veulen er gewoon al uitgepoept! Ik denk dat we een 20-max 30 minuten niet in de stal geweest zijn.
esther je zou het idd denken, maar aan de andere kant lijkt glowy er helemaal klaar voor, volle uier, slappe banden, uitgezakte kling, tja zeg het maar
ik mag best zeggen dat ik het waken wat zat begin te worden, dit komt mijn gezondheid en mijn humeur niet ten goede grrrr
Bassenqua
Geplaatst: 18-04-13 11:08
Ach Jolan, voordat je op de 375 dagen zit moet je nog even. Ja je hebt tot nu toe steeds nog geluk gehad, als de kleine er maar gezond uitkomt en het Glowy goed gaat.
nog ff volhouden jolanda straks loopt er lief klein grut in de wei en ben je al t waken allang al weer vergeten het is voor een goed doel zeggen we dan maar
Sparkle heeft ons ook lang voor de gek gehouden Jolanda, die liep gelijk op met glowy maar qua dagen liep ze een week voor op glowy. Sparkle harste heel duidelijk en een paar uur later werd het veulen geboren. hopelijk geeft glowy het ook duidelijk aan! Het komt vanzelf... Als ik kijk naar sparkle en glowy hoe die tegelijk opliepen gok ik Zaterdag.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-13 15:48
voor zondag zou mooi zijn, we zijn dan de hele dag weg en ik vind het niet fijn als ze dan nog niet bevallen is
ja wij gaan naar de springfling, en moeten dan om 7 uur vertrekken en zijn pas later in de middag terug. zou dus lekker zijn als er een veulen naast glowy loopt