Hij deed het net weer, maar het beeld leek stil te staan. Noor lag, maar er zat een balkje onder in het beeld. Nu zie ik weer zwart beeld. Het wisselt dus, maar ik vind het sowieso heel leuk als ik wat zie. Dat maakt het nog spannender!
Eskimo
Geplaatst: 14-10-12 06:56
Hihi we zagen net een zwart klein muisje onder Noor d'r hoofdje.. Die stond te slapen. Muisje snuffelde wat rond en rende heel hard weg toen Noor bewoog
FuegoJoy
Geplaatst: 14-10-12 07:51
Eskimo schreef:
Hihi we zagen net een zwart klein muisje onder Noor d'r hoofdje.. Die stond te slapen. Muisje snuffelde wat rond en rende heel hard weg toen Noor bewoog
Muisje kwam op vervroegde kraamvisite , dacht dat de beschuit met muisjes al was uitgedeeld
Gaaf he, zoveel als je kan zien! Muisjes mogen wel van mij, ratten liever niet
Overigens zullen we de cam niet zomaar stop zetten. Ik heb Floor juist om die link gevraagd zodat mensen ook mee kunnen kijken met de bevalling. Tenzij die helemaal fout gaat, maar daar gaan we niet vanuit!
tammiebels
Geplaatst: 14-10-12 09:48
ik schakel net weer in, kan het kloppen dat de Hr nu niet doet, Vind dat namelijk wel heel interessant om te zien wat die doet bij verandering. Het staat er ook aardig klein, misschien kan ik het gewoon niet lezen en doet hij het wel
Noor gaat even een uurtje of 2 d'r beentjes strekken.
CrazyCat
Geplaatst: 14-10-12 11:18
Ah zie ineens dat je uitslagen hebt van de kleurtest, toch Perlino. Gaaf hoor! Ik had mijn stalcam 2 jaar terug ook via Ustream lopen. Tijdens de bevalling zaten er toch zeker rond de 100 mensen mee te kijken en dat ging prima.
Leuk om mee te kunnen kijken. Het laatste veulen van Bokt, zo'n beetje. Ben echt helemaal weg van mama. In combinatie van papa moet daar wel een prachtveulen uit komen, ben heel benieuwd!
aeckker03
Geplaatst: 14-10-12 14:52
wat leuk die cam! gelukkig is het vakantie, kan ik lekker lang kijken. nu alleen nog een gezond veulen.
staat ze nu zo met een ingezakte achterhand tegen de muur te leunen ?
Bijinn
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-12 15:01
Ja, ze staat er niet heel charmant bij
Ik heb een nieuwe tietfoto, volgens mij komt er uit 1 tepel wat melk Zal 'm zo even uploaden. Ik heb d'r verteld dat Wannabe inmiddels ook al bevallen is en dat Noor écht niet achter kan blijven...
*tumtiedumtiedum*
Koper
Geplaatst: 14-10-12 15:13
Bedankt voor de uitleg janski. Aangezien ik totaal niet technisch ben is de enige opmerking die ik erover heb dat ik de tekst bovenaan steeds als equino-vumcam lees. Terwijl ik equinovum wel gewoon kan lezen
volgens mij heeft ze wel last van de uier ze wisseld steeds van been mara mijn merrie heeft helemaal niet gekegeld..
leoenpat
Geplaatst: 14-10-12 16:49
Sta net op, snel naar Bokt..en zie geen veulen.. Maar Noor heeft het wel wat zwaarder, kijk haar staan leunen nu tegen de muur. Kan echt niet lang meer duren hoor...! Ze strekte vanacht ook telkens haar been naar achteren en wisselt vaker van been in ruststand.
Kegelen hoeft niet altjd dacht ik, sommige merries slaan dat gewoon over.
Uier en tepels moeten nog een stuk voller, maar dat kan in heel korte tijd gebeuren. Spannend hoor, misschien wacht beeb op het zachte weer eind van de week!