Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
essiesilly schreef:Whoknows schreef:Ik vraag me ook af, je bent er bij een opfok niet elk uur maar er lopen toch ook wel andere eigenaren die hun paarden bezoeken; was er helemaal niemand dan iets opgevallen. Ogenschijnlijk moet een paard/veulen dat zich niet fit voelt toch direkt opvallen? Voor de toekomst voor diegene die hun veulens in de opfok hebben en af en toe een bezoek brengen, is het wellicht handig om wat tel.nrs. uit te wisselen met andere eigenaren in geval van twijfel.
ik wil hier even op inhaken... ik heb ook een veulen gehad die in 2!!! weken! dood ziek en brood mager werd, daarvoor was zijn vacht iets doffer maar ja het werd zijn eerste winter dus geen grote zorgen gemaakt, ging er elke 3 weken kijken (dik in brabant) maar het ging dus ontzettend snel, in die 2 weken heeft de eigenaar vd opfok ook de dierenarts erbij gehaald, beestje kreeg medicatie maar het ging nog veel slechter.. en dat alles in 2 weken dus vind het een beetje raar om zulke opmerkingen te plaatsen. (uiteindelijk wel gered hoor)
essiesilly schreef:ik wil hier even op inhaken... ik heb ook een veulen gehad die in 2!!! weken! dood ziek en brood mager werd, daarvoor was zijn vacht iets doffer maar ja het werd zijn eerste winter dus geen grote zorgen gemaakt, ging er elke 3 weken kijken (dik in brabant) maar het ging dus ontzettend snel, in die 2 weken heeft de eigenaar vd opfok ook de dierenarts erbij gehaald, beestje kreeg medicatie maar het ging nog veel slechter.. en dat alles in 2 weken dus vind het een beetje raar om zulke opmerkingen te plaatsen. (uiteindelijk wel gered hoor)