Haar uier is nu hetzelfde als vanmorgen. Komt ook nog steeds vocht uit maar niet wit. Het is dus de eerste keer dat ze niet met theezakjes uit het land komt.
Ik hoop dat ze het heeft gehoord van Snowy en haar voorbeeld volgt
Dat is wel een teken dat de geboorte van het veulen nadert. Als de uier na beweging nog steeds vol is, dan laat de geboorte van het veulen meestal niet lang meer op zich wachten.
Sandravm
Geplaatst: 06-07-12 20:08
Trisca: Blackje had ook geen witte melk hoor, maar geelachtige vloeistof.
Hopelijk heeft Weelde het begrepen en volgt ze haar voorbeeld.
uier is echt van voor naar achter knoeterhard zo vol, maar tepel staat niet op spanning. Ze ademd wat zwaar en kijkt regelmatig achterom. Niet geheel rustig dus. Maar of het weeen zijn of een vervelend veulen weet ik niet.
Spannend spannend!! Ik duim voor een vlotte bevalling, liefst vannacht nog. 07-07 is wel een mooie datum om geboren te worden!
Psydoxy
Geplaatst: 06-07-12 23:08
Spannend.... vorig jaar op deze datum had ik ook zoveel veulenkriebels... Uiteindelijk is Gidian op 8 juli geboren om 3.20 uur Leef helemaal met je mee
iedere keer weer met spanning het topic openen, en tekenen van vordering!! Whoehoee ben heel benieuwd of mama vandaag het veulen eruit poept, of nog even tot morgen wacht op mijn wat serieuzere gokdatum
Kom op Weelde! Nou ik zeg zondag komt het veulen hoop ik tenminste :)
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-12 10:08
nou ik heb weer foto's gemaakt. Uier staat echt op spanning en ook de tepel begint te vullen. Alles is echt hard van de spanning. Vulva is ontspannen en staat wat open.
Ze staat nu alleen in het land, maar had nieteens de behoefte om naar buiten te gaan. Had de rest al buiten staan en ze hinnekte niet eens..