gisteren toen ik bij de wei kwam om te voeren schrok ik me rot. het had zoveel geregend dat de sloot heel hoog stond, tot in de wei. toen ik het hok + de stal losdeed om voer te pakken zag ik dat die ook helemaal blank stonden. dus ik ga zometeen even een boer bellen of we niet een weiland kunnen gebruiken, want dit kan zo niet langer.
Linde (lindeee op bokt) is onderweg naar mij toe, en we gaan vandaag even lekker met ze aan de slag want dat is er de laatste tijd een beetje bij in geschoten door school
Hopelijk hebben ze een oplossing! Veel plezier vandaag met ze! wat een schatje in de sneeuw!
Lindee
Geplaatst: 28-12-12 12:30
Hannemarie schreef:
Linde (lindeee op bokt) is onderweg naar mij toe, en we gaan vandaag even lekker met ze aan de slag want dat is er de laatste tijd een beetje bij in geschoten door school
Jaa, was gezellig! Lieve pony's heb je.
Hannemarie
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-12 12:37
hier wat foto's van maandag. het weer was echt prut dus het zijn er niet zoveel en ze zijn ook niet zo geweldig. pony's zien er ook niet uit, komt door de andere wei, in de nieuwe wei drogen ze al aardig op ^^ maar het was wel supergezellig!
Laatst bijgewerkt door Hannemarie op 28-12-12 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt
van voren lijken ze echt heel erg op elkaar! leuk! mijn witte pony's zijn ook al de hele week zo ongeveer grijs van de regen. en dan beginnen ze ook nog door de modder te rollen... zucht...
vanmiddag voor 't werk ging ik nog eventjes langs, ze waren helemaal achterin het land. ik riep ze en gelijk kwamen ze alle 4 keihard naar voren gerend, zo lief om te zien! ze zijn btw weer helemaal droog, en hun maantjes pluizen weer net zoals voorheen, kleine poedeltjes