en ja hoor die zit daar wel best haha arme merrie...dat moet wel een verdraait mooi veulen worden hoor aan alle kanten keurig afgewerkt kan niet anders!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-12 16:48
De Moser Avalon is een rustig apparaat, hoor je vrijwel niet. Moet nog wel een keer voor een goede opscheermachine maar weet niet waar ik wijs aan doe om aan te schaffen.
Haring met slagroom en augurken, vreemde combi, zorgt vast voor een miskraam
Sparky10, het zit daar zeker best, een prive verwarmd binnenbad, wat wil je nog meer ?
Mijn kleine nichtje (5) haar pony is vannacht bevallen! Een prachtige lichte merrie, Dus ik dacht vanochtend gelijk (na natuurlijk ook helemaal blij te zijn geweest en wezen kijken enz) dit is vast een teken voor Iris, die zal ook wel bevallen zijn! maar niet dus.....
Iris hurry up ! You've got the summer feelings now ! (:
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-12 19:35
Zo ik heb net Iris haar hoofdje en hals geschoren en ze is poepie braaf geweest, niks aan de hand Zelfs haar oortjes kon ik alleen doen. Morgen even haar flanken scheren voor het veulentje, wordt de melkbar beter gevonden en geen haren in het bekkie. Zal dadelijk wel foto's laten zien, eerst de troep opruimen en nog wat werk verzetten. was zo trots dat ik het gelijk moest vertellen.
Edit: wat de tweeling betreft, twee keer gescand en twee keer één vrucht gezien. Ik denk dat ze veel vruchtwater heeft, zwemvliezen liggen ook al klaar, je weet maar nooit.
Laatst bijgewerkt door Bassenqua op 23-03-12 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Nog steeds niks? En arme pony, heel die buik meeslepen de hele tijd
sterregoud
Geplaatst: 23-03-12 20:29
Heb je er al eens een dierenarts naar laten kijken ? Naar haar mega-grote buik ?
Want als ik het zo zie kan het best zo zijn dat ze hulp nodig heeft tijdens haar bevalling.
prugelpiet
Geplaatst: 23-03-12 20:29
Bassenqua schreef:
jeemieneetje wat eenm buik! dat ze nog kan staan dat veulen mag er wel snel uit komen:) of wil ie gewoon een paardenmaar krijgen in die buik?
Hannemarie
Geplaatst: 23-03-12 20:30
aah, ik was als stille meelezer het topic al kwijt, maar, unbelievable wat een buik! o; hoop stiekem niet dat Dawn zo lang op zich laat wachten
Femke_Tweety
Geplaatst: 23-03-12 20:30
Ik ben heel benieuwd naar foto's nu ze deels geschoren is. Ze zal het wel lekker vinden, een deel van dat kriebelhaar weg, en wat minder warm!
stal_HD
Geplaatst: 23-03-12 20:32
hmm in werkelijkheid valt het allemaal nog wel mee hoor. Ik heb wel eens paardjes gezien met een veel grotere buik. En het is altijd nog goedgegaan.
Neemt niet weg dat iris weleens mag opschieten. Hoop toch niet dat ze een jaar gaat dragen
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-12 20:33
Da staat stand-by sterregoud, komt goed
Toch voelt ze zich goed met haar dikke buik, vanmiddag na het scheren was het gewoon weer even gek doen, gekke bokkesprongen
Oh ik heb zo'n leuke foto gemaakt, dadelijk op de pc zetten
GoLizz ik vind het vooral fijn dat ze het vertrouwen durft te geven, ze vond het doodeng in het begin maar begreep al snel dat het eigenlijk ook wel lekker is op sommige plekjes Ze geeft het dan ook snel over en dan is het ook klaar.