Ow wat geweldig! Eigenwijs ding word het! Stoer vooral! Die met die bal, echt heel mooi! Komt nu al mooi in vorm hoor, krijgt al mooie spiertjes op zijn lijfje!
romy00
Geplaatst: 26-05-11 18:39
En ik heb natuurlijk ook weer naar deze foto's verliefd gekeken En dat filmpje is echt geweldig
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-11 19:07
YWC, springpony mag hij van mij zeker worden En dat jij meer foto's van TiSento hebt dan van Rose, ligt volledig aan jou. Ik maak heus niet zo veel foto's
Als mooie MP de bal niet kapot maakt, mag hij komen spelen van TiSento, graag zelfs! Eindelijk een stoere vent om mee te spelen
Buster; we richten een voetbalteam op en die noemen we FC Sublime's Knapperds!
Dankje, Wendy! Ik ben ook benieuwd naar Kayenne over een weekje..
Romy, nog een paar daagjes afzien in de zon, dan kan je EINDELIJK je TiVriendje weer knuffelen!
kijk naar de tijd ..gister geen tijd gehad om tifoto's te kijken ,zit ik hier terwijl ik al in de auto moet zitten ,ik moest even die boef zien haha wat een topfoto's en filmpje !
haha ja echt wel ,ik moest hem gewoon nog even zien . Voordeel van zo vroeg beginnen is dat ik nu alweer thuis ben ,ook wel lekker . Trouwens met http://www.wetransfer.com kun je gratis grote bestanden versturen ,zo heb ik ook de trailer van mijn film verstuurd. Héél fijn programma om mee te werken. Ga je nog zo'n grote bal halen voor Tisento ?
Dat is zeker lekker vroeg Thanks voor de link, misschien wil Fleur of YWC de filmpjes nog een keer bewerken. Mijn fotocamera heeft ook niet zo'n beste filmkwaliteit, helaas..
Ja, ga ik zeker doen. Morgen gaan ze het land op en dan heb ik weer wat meer tijd voor andere dingen. Dan ga ik even zo'n bal halen bij Kruidvat, ben benieuwd wat hij ervan vindt Ik ben nu vrij geweest van zijn geboorte tot afgelopen woensdag en heb de afgelopen 3 dagen halve dagen gewerkt. Nu ze dit weekend naar het land gaan, ga ik weer fulltime werken en kan ik in mijn pauze even naar Kruidvat
Buster
Geplaatst: 27-05-11 13:42
Cynthia82 schreef:
We richten een voetbalteam op en die noemen we FC Sublime's Knapperds!
ik weet niet of ze die ballen nog verkopen ik had hem rond sinterklaas gekocht,andrs misschein bij de action ?
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-11 19:24
Mijn kleine TiRrorist vandaag (zijn benen worden al wat donkerder, waardoor zijn aftekeningen steeds beter zichtbaar worden ):
In mama dr achterbenen happen
In mama dr schouder bijten
Tegen mama aan steigeren
Maar dat vallen na het steigeren he... Pffffffff..... (Ik doe lekker heel vaak tegen mama steigeren, net zo lang tot ik niet meer val )
Maar ik ben NIET stout, heus niet... Ik doe alleen maar stoer rennen... AAAAHHH!!! WAT LIGT DAAR?????? Ik was heus niet bang
mama kan me lekker toch niet bijhouden. Mijn benen zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langerder
en dat frustreert haar
Baasje bijt ik ook en ik doe steigeren tegen haar. Dan vindt ze me niet lief zegt ze. Geloof ik niets van, want als ik haar dan aankijk zegt ze alleen maar:"Ach, wat ben je knap he?" Ik begrijp niets van die tweebenige paarden
Even poseren met mama (mama was moe van het rennen. IK NIET!!)
Het wordt hoog tijd dat hij naar het weiland gaat
UMayDream
Geplaatst: 27-05-11 19:33
Haha dat commentaar erbij, geweldig Leuke foto's van TiBijtEnSteiger