Van harte gefeliciteerd Grid: dus toch een hengst (ja, afwerking neemt iets meer tijd in beslag)! Mooi ook dat bruinbonte. Toch wonderlijk he, dat het er na dik een jaar toch knap bij staat . GENIET ERVAN!!
Van Harte Gefeliciteerd! Het lange wachten is beloond met een prachtig mooi veulen.
Sjelle
Geplaatst: 28-04-11 09:57
Eindelijk is je wachten beloond!! Geniet ervan!! dat heb je dik verdiend!! Snel foto's plaatsen hoor!!!
rocymax
Geplaatst: 28-04-11 10:07
JOEHOE Daar is ie dan!!!!!! En we hadden het kunnen weten een bruinbont hengstje want ik had een zwart bont merrietje gegokt en wat is ie mooi!! Ik vind dat staartje helemaal te gek Ben benieuwd naar de droogfotos!! gefeliciteerd hoor!!
EINDELIJK gefeliciteerd. Na lang, heel lang wachten een mooie hengstje... Datum had ik verkeerd gegokt, maar wel bruinbonte hengst ... Het doet er niet toe, geniet er van...
Gefeliciteerd hoor, hij is het lange wachten meer dan waard... niet dan? Geniet ervan, maar dat komt vast wel goed!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 28-04-11 10:47
Ik heb je topic stil gevolgd. Het heeft volgens mij heel wat bloed zweet en tranen + geduld gevergd van je Hij heeft een prachtig gewei zeg! Heel erg gefeliciteerd! Heeft de kleine man ook al een naam?