Hoe is het met pebbles equifoto? Ze is nu ook al een paar keer gaan liggen en weer opstaan, of heb ik het mis? zal wel mooi zijn als die vandaag ook nog een veulen zou krijgen:D
equifoto
Geplaatst: 29-03-11 23:07
Bedankt, het is nu wachten op Pebbles, ze is uitgerekend op 1april. Nog een paar dagen
Amyyy
Geplaatst: 29-03-11 23:11
nog helemaal niks geen teken dat ze misschien iets eerder gaat beginnen?
Ben net op stal geweest. Even de ponies doen en nakijken. Afvoeren, lekker kuil en slobber zijn ze dol op. Pebbles is heel erg humeurig en het wordt een beetje oppassen zo aan het eind van de dracht. Dan zitten haar tandjes nog wel eens los. Als ze bevallen is duurt het meestal nog een paar dagen en daarna mag je alles met het veulen doen. Geen probleem. Ik heb ook gelijk haar uier gecontroleerd en op haar uier zitten druppeltjes maar nog heel klein hoor. Dus vanacht verwachten wij nog niks maar het gevoel zegt dat het niet lang meer zal duren.
Ja dus er zit niks anders op dan afwachten maar weer!
Amyyy
Geplaatst: 30-03-11 00:08
Oke dankje voor de informatie! Ik denk zelf eigenlijk dat het bij pebbles ook niet lang meer gaat duren zo vanaf het computerscherm (ofja mobiel )gezien! Als het maar deze week gebeurt vind ik het goed want nu heb ik nog vrij hihi, Wanneer was aranka eigenlijk uitgeteld?