Ben heel benieuwd naar het broertje of zusje van Blossom
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bigone... Ik voel ook echt met haar mee. Kan het veulen er op sommige momenten wel UITKIJKEN
Het was zowiezo een race tegen de klok
Er moeten nog pannen op en de vloer moet omhoog. Maar hij is al zo mooi!! Helemaal gevoegd en ziet er nu zo uit

Wat een heerlijke vooruitzicht. Het is bijna niet te bevatten dat het gewoon bijna zover is. Na al die maanden...
maar bovenop mogen ze nog wat losser worden.
Wat zal ik blij zijn als het veulen er is en alles goed is gegaan. Maar blijkbaar vindt de kleine het nog wel lekker bij mams in de buik.
Mochten er veranderingen optreden, dan horen jullie het meteen.
Uier is niets veranderd ten opzichte van gisteren. Het zal me niets verbazen als ze lekker voldraagt tot 17 juli of langer
Inderdaad Ari. Flink wat werk met het water, al scheelt het natuurlijk wel dat ik een waterton heb die ik achter de auto hang. Ik hoef dus alleen maar langs de wei te rijden en de slang in de speciekuip te hangen
En ik hoef nu geen stallen te mesten omdat ze buiten lopen.
) school (kids helpen) en tandarts (pijn lijden
)
. Gisteren kon ik het veulen er echt wel uitkijken
Ik ben zo benieuwd of er een knulletje meisje in die buik verstopt zit. En ik kijk uit naar de bevalling (die ik dit keer hoop mee te maken
) En stiekem vraag ik me nu ook wel heel erg af wat voor kleur het veulen zal hebben. Ik denk weer een bruine
Maar de uier is rustig, dus het zal nog wel een paar dagen gaan duren, zoals het er nu uitziet! Maar tegelijk kan het heel snel gaan, dus we zien het wel!

en keuzes maken

.
. Hélémaal prima, die voorspelling van jou
We zullen het zien.

Black deed dat op een avond en diezelfde nacht is het nog geboren!
)