Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janski schreef:We zijn ff uit de lucht..
Want we zijn ff bezig met een oplossing voor de stabiliteit van de stream ter plaatse. Ik ga zo ff snel mijn eigen paard doen en dan naar DL toe. We gaan echt heel erg onze best doen om einde van de dag alles inclusief de stream die we hier hebben wee in de lucht te gooien.
Janski schreef:We zijn ff uit de lucht..
Want we zijn ff bezig met een oplossing voor de stabiliteit van de stream ter plaatse. Ik ga zo ff snel mijn eigen paard doen en dan naar DL toe. We gaan echt heel erg onze best doen om einde van de dag alles inclusief de stream die we hier hebben wee in de lucht te gooien.
Janski schreef:Sja we willen natuurlijk dat het systeem goed werkt dus natuurlijk proberen we het voor elkaar te krijgen
Zou ook een beetje slecht voor ons bedrijf zijn als we op zo'n moment een eigenaar met een paard laten zitten die het zo spannend maaktMaargoed jullie zien wat ie kan hij doet het op zich goed maar nu nog zien dat hij stabieler wordt. En geloof me het is een lastige locatie. Het grootste probleem is dat de stal van Fewie een ijzeren achterwand heeft en dat houdt heel veel straling (dus ook WiFi) tegen..
dus wens ons maar succes want het wordt ff een puzzel.
_Eef schreef:polleman schreef:jongens!!!
er zijn een paar mensen die kunnen mee kijken anders loopt de cam vast!!!
en die heeft ts zelf uitgekozen door aanmeldingen!!
ts laat dus weten welke mensen snachts kijken want niemand heeft er wat aan als de cam vast loopt!!
dus jongens geen gevraag meer naar de link!!!!!!!!
en anders toch echt even terug lezen!!!!!
Het is nu juist zo dat Janski een cam op de stream heeft gezet, waardoor bij bij ustream mee kunnen kijken, maar die stream voor ons, staat nu vast. De echte doet het gewoon wel