Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melewel94 schreef:Hier mogen ze van mij ook lekker hengst blijven zolang ze geen overlast veroorzaken.maar ze staan hier ook maar met z'n 2tjes bij elkaar (2 hengsten) en binnen de straal van minimaal 500m geen merrie te bekennen
kunnen ze lekker even de breedte in groeien ipv dat ze gelijk de hoogte in schieten.
Melewel94 schreef:En geen snot gezien deze ochtend!
Kayleigh__ schreef:Zolang Harry zich goed gedraagt laat ik hem voorlopig nog lekker hengst. Ze zeggen dat ze na het castreren meer de hoogte in gaan en minder de breedte in. Geen idee of het echt waar is. Harry is al flink groot aan het worden, dus houd hem dan liever nog hengst. En stiekem vind ik die brede hengstenkaken wel heel mooi![]()
Maar zodra hij last krijgt van zijn hormonen gaan zijn ballen er echt gewoon af.
Eveyy schreef:Kayleigh__ schreef:Zolang Harry zich goed gedraagt laat ik hem voorlopig nog lekker hengst. Ze zeggen dat ze na het castreren meer de hoogte in gaan en minder de breedte in. Geen idee of het echt waar is. Harry is al flink groot aan het worden, dus houd hem dan liever nog hengst. En stiekem vind ik die brede hengstenkaken wel heel mooi![]()
Maar zodra hij last krijgt van zijn hormonen gaan zijn ballen er echt gewoon af.
Ah check, echt puur voor hoogte/breedte verhaal dus!
Vind dat ie al flinke kaken heeft hihi, ziet er knap uit!