Hahaha ik hoop toch wel dat ik dit kan blijven doen anders heb ik 's werelds grootste quarter denk ik ga vast een ladder bouwen om er ooit op te gaan komen denk ik. Hij is bijna net zo groot als mijn andere paard en die is 1.48m
Wauw, die Nijn Prachtig! En super leuk al die vergelijkfoto’s, ik geniet mee.
Ik en Benji aan de km’s
Eveyy
Geplaatst: 16-09-19 08:10
Mooie paarden worden het allemaal!
Ik ben met Rose een nieuwe drempel over gegaan, ze is voor het eerst mee geweest als handpaard met mijn 7-jarige ruin
Ze was zo braaf, en mee draven vond ze prachtig! Paar bokjes en wat galopsprongen, maar los touwtje en daarna weer braaf mee draven! Alleen in stap bleef ze soms wat te ver achter naar m'n zin, maar wauw wat deed ze t geweldig voor een eerste keer!
Klaar voor vertrek Even wachten in het bos Samen stappen Drafje!
Wauw dat wou ik ook steeds doen met navaldie als handpaard mee naar buiten maar wij staan op een enorm drukke weg met veel fietsers dat we dat dus niet doen. Ik ben wel jaloers op sommige hoe die staan
Vulina
Geplaatst: 16-09-19 08:42
Ik heb die behoefte totaal niet. Moet er ook niet aan denken met die van mij, die zie ik wel als ze 2,5 jaar oud zijn
Nijn ziet er top uit!
Pino96
Geplaatst: 16-09-19 12:26
Eveyy wat gaaf! Wat zal zij (en jij) genoten hebben.
Ja, was echt gaaf, ze vond het zo leuk! Normaal staat ze altijd zielig te kijken dat ze niet mee mag, en nu stond ze naast Fifty keurig te wachten op de rest tot dat we vertrokken, alsof ze precies wist wat de bedoeling was!
Vanaf nu gaat ze zeker wat vaker mee mogen met kleine rustige ritjes