Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
juval schreef:hoe voeden jullie je kleuterpaarden op?
Op zich is Elliot (gelder, 1.60m) heel braaf en kan hij ook prima aan een halster meelopen, maar als hij zich opwindt wordt hij megasterk, dat is best lastig. Ik wil nog geen bit in zijn mond gaan hangen, maar wil hem wel onder controle houden. We zijn al wel bezig met grondwerk, stilstaan, stapje terug en sturen gaat steeds beter, maar soms luistert hij gewoon slecht.
iemand nog tips?
Zijn beugel voor gebroken kaak is er uit en meteen eet hij beter. Vlak voor de beugel eruit ging at hij eigenlijk niet dus maakte me zorgen. Het gat van de castratiewond is ook bijna dicht en meteen voelt zich ook echt beter en krijgt praatjes.

afgelopen weekend hield mijn stalhoudster een "jonge paarden weekend" op stal. Met allemaal stalgenootjes die ofwel zelf een jong paard hadden ofwel graag meer wilde weten geoefend met een zestal paarden. Déjà en ik hebben ook meegedaan 

Had hem wel hoger geschat al. Kennelijk heeft hij qua hoogte groei aardig stilgehangen in 2019
)
Eerst even linksom en rechtsom zonder en toen de singel erom.