Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik denk het haha.
.
al hoop ik ook wel dat ze uiteindelijk toch netjes brok gaat eten. Maar op het moment heeft ze daar nog geen zin in. Gras is wel lekker gelukkig, dus het is niet dat ze alleen op melk leeft. Dat scheelt.
. Onze pretletter Vu vond het uiteraard allemaal super interessant dus na het meten moest ze de boel nog even inspecteren.
) eindigt ze dan tussen de 124 en 118 als ze uitgegroeid is. Dus dat klopt wel mooi met de schofthoogte van paps en mams.
. En de improvisatie meetstok is prima inderdaad. Kirsten heb ik gemeten met de menzweep en een waterpas (dat kan dan weer wel
), maar dan heb ik handen te kort bij Vu. Dus nu maar iets makkelijkers gefabriceerd.

mooney schreef:Je zal weten dat je d'r wijsneusje noemt. Wijs maar lekker met je neus aan hoor Vu.Dat is heel goed mogelijk Koper![]()
Vandaag dus even de improvisatie meetstok naast Vu gehouden. Hij is als het goed is precies 1.22 dus ik wilde hem ook even naast Kirs zetten maar die is niet meetstok-proof. Onze pretletter Vu vond het uiteraard allemaal super interessant dus na het meten moest ze de boel nog even inspecteren.
[ [url=m/mM40Sc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze is nu 87 cm, mooie sprong te zien op de groeicurve die ik bijhoud en als ze het via het boekje doet () eindigt ze dan tussen de 124 en 118 als ze uitgegroeid is. Dus dat klopt wel mooi met de schofthoogte van paps en mams.
Ze kan ook erg hard vooruit, maar in zo'n geval stuitert ze liever omhoog. Levert meer aandacht op denk ik haha.

Kirsten had ook een hele brede bles als veulen (wel iets minder dan Vu), maar dat trekt altijd nog een stuk bij als ze groter worden.
, waarschijnlijk een nog onbekend witgen.
. Pas zit niet achter de geraniums omdat hij op pensioen is hoor, ook hij is zijn CV aan het aanvullen. Nieuwe toevoeging: PVM (AKA persoonlijk vliegenmepper
)
).
Drama Queen ), maar ze heeft het super goed gedaan allemaal. De ruzie van gisteren was gelukkig alweer vergeten en vergeven
.
de intentie was goed zullen we maar zeggen.

dus er zitten wat onbevangen huppels tussen.
helemaal als er dan ook nog opeens een hek tussen zit. Maar ze pakt het echt heel netjes op, dit was pas de tweede keer namelijk.