Spoedvraag! merrie doet heel raar!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 16:31

Tjaa ik had niet anders verwacht van een paar laag gezonken mensen, IK heb de DA vorige keer gebeld en laten komen, de foto is gemaakt met de webcam en als je verwacht dat ik met mijn apple van 800 euro naar de stal ga om een foto te maken dan ben je niet helemaal 100, voor de laatste keer ik spreek mijzelf niet tegen, en dit is geen verhaal! ga maar navragen! sorry wat zijn jullie laf om zo te oordelen voordat je ook maar iets er van af weet. en voor die zeikerds zal ik het nog 1x uitleggen.:
- merrie is gedekt bij buurman
- werd verteld dat ze drachtig was
- had ook wel wat symptomen
- toen kreeg ze last van dr 'mest'
- DA IS GEWEEST!
- nu staat ze weer buiten
- en is al meer dan een jaar overtijd...maar zegt niks als je goed leest zeg ik ook waarschijnlijk!
en houd alsjeblieft op met dat gezeur over dat ik mijzelf tegen spreek, als je het dan zo ongeloofwaardig vind dan ga je maar weg!

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 16:33

Dustinlover schreef:
Ik twijfel ook heel erg of het nu waar is of niet.. veearts van 11,- per minuut? Geen veearts bellen met de klachten die de merrie had.. Magoed mocht het wel waar zijn zou ik toch eens je merrie goed laten nakijken en het weiland rond zoeken naar het veulen...

veearts is 11 ,- per minuut, DA is ook gebeld....dus zo ongeloofwaardig is het niet..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:34

Als jij zuinig ben op je apple van 800 euro *woooow... geweldig* dan kan je daar rustig een foto mee maken toch?

Het is elke keer dit en dat om geen foto te maken.
Mensen zijn benieuwd, vinden je ongeloofwaardig en dan zou een foto een hoop zeggen..

Ik begin t verhaal ook steeds vreemder te vinden...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:34

Ow wat jammer TS,geen veulentje.Miss. is ze wel drachtig geweest maar is het af gekomen [in het begin v.d. dracht] zonder er iemand iets van gezien heeft?
Ik heb een merrie waarvan we zéker wisten dat ze drachtig was.Ze had álle verschijnselen.
Toen de D.A. kwam opvoelen en scannen was ze leeg.Ik vond een paar dagen later in het weiland een soort van embryo,het was een groot stuk 'snot' ,allemaal slijm zat erbij.Ik vermoed dat het embryo is af gestoten in het begin v.d. dracht.
Of kan dit helemaal niet bij paarden? een miskraam die vanzelf gebeurt?
Heel veel sterkte TS.

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 16:35

Jolliegirl schreef:
Als jij zuinig ben op je apple van 800 euro *woooow... geweldig* dan kan je daar rustig een foto mee maken toch?

Het is elke keer dit en dat om geen foto te maken.
Mensen zijn benieuwd, vinden je ongeloofwaardig en dan zou een foto een hoop zeggen..

Ik begin t verhaal ook steeds vreemder te vinden...

ik bedoelde daar mee dat ik niet voor een paar zeurende bokkers mijn dure laptop ga riskeren...sorry jammer dan

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:35

Vereentjex schreef:
ik zit hier helemaal zenuwachtig te doen!!! :):) ik pak geloof ik mn spullen alvast! (geboorte spul)
ze is half juni uitgerekend!!

Meer dan een jaar overtijd??? Ik heb 1 van je eerste berichten maar even gequote, toen was ze half juni nog uitgerekend, was je daar dan het jaartal bij vergeten te vermelden?

Rennie89

Re: Spoedvraag! merrie doet heel raar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:40

als je nou meteen had gezegd dat ze meer dan een jaar overtijd was had ik je al meteen kunnen zeggen dat ze niet drachtig was :')

TS, ik heb je eigenlijk altijd geloofd, iig geen twijfels bij het verhaal gehad ofzo, dus ik hoor niet bij de mensen die de hele tijd aan het "miesmuizen" waren, maar ik vind het verhaal nu wel een beetje vreemd worden...

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:41

En ik weet echt gewoon niet wat ik hier nou van moet denken. Is het waar (heel veel sterkte dan) of is het gewoon een banketstaaf verhaal..
Als je nou een foto plaatst, geloof ik je echt meteen. Maar ik heb nu het idee dat je steeds smoesjes verzint om geen foto's te maken, omdat dit hele verhaal nergens op slaat..
Sorry als het echt waar is en je echt de da hebt laten komen, dan wil ik je sterkte wensen!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:43

Een foto waarvan?

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 16:47

best ze willen een foto zien prima, komt eraan

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:49

Ts, jij had simpel alle "zeikerds" de mond kunnen snoeren door heel simpel even een paar foto's te plaatsen, dat doe/wil/kun je niet en dus daarom beginnen we sterk aan je verhaal te twijfelen. In plaats daarvan ga je alle mensen die je afvallen bestempelen als $%^&** en waarom, zo reageerden vroeger mijn kinderen als ik ze betrapte op iets wat niet waar was. Het beste ermee, ga gauw naar je verhalentopic, hier heb je aandacht genoeg gehad.

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 16:49

Afbeelding
deze foto is van 3 maand geleden alsjeblieft, goh de pony bestaat...want ja dit is toch een 'fake' verhaal.

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 16:51

bigone schreef:
Ts, jij had simpel alle "zeikerds" de mond kunnen snoeren door heel simpel even een paar foto's te plaatsen, dat doe/wil/kun je niet en dus daarom beginnen we sterk aan je verhaal te twijfelen. In plaats daarvan ga je alle mensen die je afvallen bestempelen als $%^&** en waarom, zo reageerden vroeger mijn kinderen als ik ze betrapte op iets wat niet waar was. Het beste ermee, ga gauw naar je verhalentopic, hier heb je aandacht genoeg gehad.

willen oja hoor...kunnen is wat anders...ik heb gewoon nu geen recente foto omdat ik geen camera tot mijn beschikking heb!

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 16:51

bigone schreef:

jij helaas dat ik jou nu ook nog aandacht geef :evaw:

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:53

TS denk niet dat mensen niet geloven dat je een shetlander hebt hoor :P
Trouwens een erg leuk diertje!

Annemiek184

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:08

Ik wil niet zeggen dat ik je verhaal niet geloof, maar een paard dat al een jaar overtijd is? Dat vind ik erg vreemd! Zit er wel een levend diertje in? Ik hoop verder dat alles goed gaat!

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 17:09

Annemiek184 schreef:
Ik wil niet zeggen dat ik je verhaal niet geloof, maar een paard dat al een jaar overtijd is? Dat vind ik erg vreemd! Zit er wel een levend diertje in? Ik hoop verder dat alles goed gaat!

het kan wel, maar ik denk dat ze niet drachtig is..

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:11

Vereentjex schreef:
Annemiek184 schreef:

het kan wel, maar ik denk dat ze niet drachtig is..

Okee, nu snap ik het niet meer.
Je denkt dat ze niet drachtig is, maar de da was toch geweest en heeft haar toch leeg verklaard???

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:13

Een jaar overtijd, dat kan niet... Simpel.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:13

Asjeblieft mensen...
Dit is echt niet leuk voor TS, ze heeft dit topic geopend voor advies, vervolgens krijgt ze een helehoop bokkers over zich heen dat ze het 'niet goed doet' en nu is ze een leugenaar?
Sorry, maar dit vind ik echt triest. Reageer dan niet, in plaats van een rel te beginnen!
Leef je dan eens in, in iemand van 14 jaar die half bokt over zich heen krijgt en vervolgens naar haar hoofd geslingerd krijgt dat van dit topic niets waar is. Dat is gewoon niet oké.
Ze probeerde in ieder geval wel updates te plaatsen.
Nu heeft ze gehoord dat haar merrie leeg is en gaan jullie er weer verder op hameren dat ze liegt.
Ga dan aub in een ander topic reageren, hier wordt niemand vrolijk van.

Ik wil iedereen dan ook vriendelijk vragen die het niet met TS eens is ook gewoon niet meer te reageren.

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 17:14

dankje Taartjee

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:16

TS wees slim en negeer sommige berichten gewoon.
Dit is bokt en dan kun je trieste berichten verwachten.Als ik iemands verhaal niet geloof,dan reageer ik gewoon niet in een topic.Ik ga niet lopen zieken dat ik het niet geloof enz.
Als je denkt dat het verhaal niet waar,wat doe je dan nog hier in dit topic?

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 17:19

gohya schreef:
TS wees slim en negeer sommige berichten gewoon.
Dit is bokt en dan kun je trieste berichten verwachten.Als ik iemands verhaal niet geloof,dan reageer ik gewoon niet in een topic.Ik ga niet lopen zieken dat ik het niet geloof enz.
Als je denkt dat het verhaal niet waar,wat doe je dan nog hier in dit topic?

ja dat was ik ook van plan, en ik vind het ook flauw dat sommige zo reageren maar dit was niet de bedoeling. en ik pik het gewoon niet om als leugenaar afgeschilderd te worden want dat ben ik niet! ze is gedekt en ik kan nu gewoon geen foto's maken dat heb ik ook al gezegd.

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:20

Ik volg al een tijdje
En vind jou merrie echt super
Helaas dat ze toch niet drachtig is
Maar ik wordt echt stront ziek van al die negatieve reacties ga gewoon weg als je denkt dat het nep is
Vereentjex ik heb je al vanaf het begin geloofd

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 17:21

esmee_2001 schreef:
Ik volg al een tijdje
En vind jou merrie echt super
Helaas dat ze toch niet drachtig is
Maar ik wordt echt stront ziek van al die negatieve reacties ga gewoon weg als je denkt dat het nep is
Vereentjex ik heb je al vanaf het begin geloofd

Dankjewel dat was ook de bedoeling van dit topic!