Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dustinlover schreef:Ik twijfel ook heel erg of het nu waar is of niet.. veearts van 11,- per minuut? Geen veearts bellen met de klachten die de merrie had.. Magoed mocht het wel waar zijn zou ik toch eens je merrie goed laten nakijken en het weiland rond zoeken naar het veulen...
Jolliegirl schreef:Als jij zuinig ben op je apple van 800 euro *woooow... geweldig* dan kan je daar rustig een foto mee maken toch?
Het is elke keer dit en dat om geen foto te maken.
Mensen zijn benieuwd, vinden je ongeloofwaardig en dan zou een foto een hoop zeggen..
Ik begin t verhaal ook steeds vreemder te vinden...
Vereentjex schreef:ik zit hier helemaal zenuwachtig te doen!!!ik pak geloof ik mn spullen alvast! (geboorte spul)
ze is half juni uitgerekend!!
bigone schreef:Ts, jij had simpel alle "zeikerds" de mond kunnen snoeren door heel simpel even een paar foto's te plaatsen, dat doe/wil/kun je niet en dus daarom beginnen we sterk aan je verhaal te twijfelen. In plaats daarvan ga je alle mensen die je afvallen bestempelen als $%^&** en waarom, zo reageerden vroeger mijn kinderen als ik ze betrapte op iets wat niet waar was. Het beste ermee, ga gauw naar je verhalentopic, hier heb je aandacht genoeg gehad.
bigone schreef:Ts, jij had simpel alle "zeikerds" de mond kunnen snoeren door heel simpel even een paar foto's te plaatsen, dat doe/wil/kun je niet en dus daarom beginnen we sterk aan je verhaal te twijfelen. In plaats daarvan ga je alle mensen die je afvallen bestempelen als $%^&** en waarom, zo reageerden vroeger mijn kinderen als ik ze betrapte op iets wat niet waar was. Het beste ermee, ga gauw naar je verhalentopic, hier heb je aandacht genoeg gehad.

Vereentjex schreef:Annemiek184 schreef:Ik wil niet zeggen dat ik je verhaal niet geloof, maar een paard dat al een jaar overtijd is? Dat vind ik erg vreemd! Zit er wel een levend diertje in? Ik hoop verder dat alles goed gaat!
het kan wel, maar ik denk dat ze niet drachtig is..
gohya schreef:TS wees slim en negeer sommige berichten gewoon.
Dit is bokt en dan kun je trieste berichten verwachten.Als ik iemands verhaal niet geloof,dan reageer ik gewoon niet in een topic.Ik ga niet lopen zieken dat ik het niet geloof enz.
Als je denkt dat het verhaal niet waar,wat doe je dan nog hier in dit topic?
esmee_2001 schreef:Ik volg al een tijdje
En vind jou merrie echt super
Helaas dat ze toch niet drachtig is
Maar ik wordt echt stront ziek van al die negatieve reacties ga gewoon weg als je denkt dat het nep is
Vereentjex ik heb je al vanaf het begin geloofd