Dank jullie deze smurf wordt volgende maand alweer 2 jaar... Ik zal eens opnieuw een foto nemen met die fles
ooh hij is echt mini mini en Wauw de papa is een knappe hengstOh die zou je toch zo mee naar bed willen nemen als knuffel
Dank jullie wel Nikan is inmiddels bijna 2 jaar ...heeft 5 dagen geleden een zusje gekregen [KS-MK] 2 amha miniveulens verwacht bij SKS met een lach en traan
Ik blijf in herhaling vallen.....Als ik toch eens de loterij win. Dan had ik meteen een huisje met wei.Degene waar Nikan uiteindelijk gaat wonen boft...❤️
Haha mijn vriend beweert dat die eerste foto gephotoshopped is want zo klein kan echt niet!Super cute! Ook nu die 2 jaar ouder is Mocht je een fotograaf zoeken dan kom ik graag een keer langs (ook voor eigen portfolio )
Suuszels ga dmaar weddenschap aan dan,niets gephotoshopped,sterker nog,zusje is net geboren en die is nu net zo klein....
Nikan heeft een zusje,zie de gelijkenissen.....[KS-ITP] Yazhi: ons amha minimeisje,45 cm en nu al een beroemdheiden aangezien Nikan volgende week 2 jaar wordt en eigenlijk niet meer hier thuis hoort alhoewel hij nog denkt dat hij baby is mag er van mij een slotje op....Bedankt allen voor dit leuke topic