Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:haha, dat is pas lachen!
dus jij wilt beweren dat boeren vroeger niet konden zien of hun dieren drachtig waren omdat ze niet konden scannen?
de nieuwe generatie beterweters die iets alleen geloven als ze het zwart op wit hebben
blijkbaar nog nooit zelf zwanger geweest
dus jij wilt beweren dat boeren vroeger niet konden zien of hun dieren drachtig waren omdat ze niet konden scannen?
de nieuwe generatie beterweters die iets alleen geloven als ze het zwart op wit hebben
spatter schreef:Joanne merrie is drachtig!!!! is allang aangegeven, lees toch eens!
dat mensen TS niet geloven , dat is triest!
anneliesdj schreef:myk_en_shant schreef:Waarom kan er niet met dit veulen gefokt worden? Het enige dat niet moet gebeuren is dat er binnen de familielijn mee gefokt wordt. Verder hoeft het geen problemen te zijn.
Verder komt er een paspoort van dit veulen waarin duidelijk de band tussen de vader en moeder staat vermeld. Hiermee weet iedereen die op de juiste manier een paard koopt, dus ook het paspoort controleert, dat sprake is van moeder met zoon als ouders.
Omdat je niet met een inteeltproduct moet fokken, simpel zat.
Hebben de merrie en haar zoon stamboekpapieren?
lifaya schreef:Ook boeren wisten vroeger niet 100% zeker of hun merrie drachtig was of niet, dat wisten ze pas als er een veulen naast stond
En het heeft écht niet er mee te maken dat we betweters zijn, vind dat wel erg kort door de bocht...
Ik veroordeel de TS helemaal niet, maar zonder opvoelen of echt zien dat de hengst in de merrie heeft gezeten kan je nooit 100% zeker zijn dat een merrie drachtig is...
Maar ik zal het wel niet weten omdat ik nog geen kind heb gebaart
lifaya schreef:Fiebie schreef:Zelfs als de hengst in de merrie heeft gezeten hoeft het niet raak te zijn
Dat weet ikMaar noem een voorbeeld. Ook als mensen hun ding onveilig doen zijn ze niet altijd meteen zwanger