wow haar uier gaat hard nu, zit eraan te komen!!!!
Levidepevi
Geplaatst: 16-04-13 08:16
Is er nou een hapje uit haar manen, ik denk 6 april een bruinbonte merrie.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-13 08:23
ik denk dat er een weerbarstige pluk manen naar de andere kant hangt maar 6 april?? bedoel je misschien 16 april? dat is vandaag, haha zou fijn zijn, bruinbonte merrie is helemaal te gek
Misschien is ze ook nog een cyclusje later gedekt?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-13 10:48
leuke gokjes allemaal die van testebeest is helemaal perfect
linda geen idee, of het klopt met die dekdatum, maar fam. donkers kennende zullen ze het toch wel goed hebben doorgegeven denk ik
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-13 11:12
ik heb de dames maar weer op de wei gezet, ik heb nog nooit zo'n dikke uier gezien bij een van mijn drachtige merries, wel net na de bevalling, maar niet ervoor, maar goed, elk paard doet het anders natuurlijk en glowy heft al drie veulens gehad bij de vorige eigenaar , maar dit is dus bij mij de eerste keer met haar, ik denk dat ik vandaag mooi bij huis blijf.....
Bij ons word het nu ook spannend. Otje net met een strak uier met de doppen erop binnen gezet, ook achter lijkt ze wat ruimer en ze was wat onrustig op de wei. We gaan iig vannacht er maar uit. (Helaas geen cam.)
Zou wel heel leuk zijn als we morgen allebei een (bont??) veulentje mogen melden hè!!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-13 19:05
haha, ik gun het ons allebei van harte , zou toch zo leuk zijn he ik heb wel een camera dus hoef mijn bed niet uit maar het nadeel is dat je slecht slaapt, je ligt echt de hele nacht te turen hoor
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-13 20:27
net even weer controle gedaan, uier is nog net zo propvol, maar geen hars of melk, hoewel ik soms denk dat er toch iets geligs uitkomt, maar echt heel weinig, als ik de speen uitvergroot op de camera dan kan ik wat zien