Sterre: Vorige eigenaar krijgt bijna om de dag nieuwe foto's van mij en kijkt er niet vreemd van op.. Ze zei tegen mij ook toen ik wist dat ze drachtig was: Nou als je denkt dat het niet meer dikker kan, word ze nog dikker, zo dik heb je een pony nog nooit gezien.. En ik kan je zeggen, ze heeft gelijk Behalve Mira van KMD die is nog net wat erger
En Takkie_Muis: Helaas denk ik ook wat jij denkt, maar wil ik er niet aandenken
flodje84
Geplaatst: 27-09-12 07:56
ik hoop dat het veulentje snel komt!
Nimber
Geplaatst: 27-09-12 08:23
Ik had ook een merrie met zo'n buik hoor. Ik was er van overtuigd dat ik een nestjes veulens zou krijgen. het was er maar 1 en niet eens zo heel groot. Echter er kwam een half zwembad aan vruachtwater achteraan.
Een andere merrie van mij heeft wel een keer een (dode) 2ling gehad maar was niet dikker dan anders met 1 veulen(ondanks dat met scannen er maar 1 gezien was)
Saskia
Geplaatst: 27-09-12 09:23
Wat een ontzettende buik Ik hoop voor de merrie dat het veulen snel komt!
Even een (offtopic?) vraag. Ik heb niet het hele topic gelezen, dus ik weet niet of het al gevraagd is Zou je haar nu weer opnieuw laten dekken, nu je weet dat ze zó ontzettend groeit? Of heeft ze er zelf eigenlijk niet eens zo veel last van en zou je het dus best nog eens doen?
Wow! Ik word er haast bang van Hopen dat t snel komen mag!
Gizmo4ever
Geplaatst: 27-09-12 09:35
ts loopt je merrietje verder nog wel prima met die grote buik?? of heeft ze er zelf ook last van??ik denk dat het nog wel even gaat duren omdat dr buik nog niet echt heel erg naar achter is gezakt
geshahquille
Geplaatst: 27-09-12 09:40
Als je de dekdatum weet is het al heel spanent van waneer komt ie nou maar als je dat ook niet weet ohh dan word echt heel erg spanent.
_Wodka_
Geplaatst: 27-09-12 09:42
Ach gut arme dikke merrie, ik hoop dat haar veulen snel komt. Ze zal er zelf wel moe van zijn om al dat gewicht mee te slepen. Vraag me toch af of er maar 1 veulen in zit. Ik heb zoiets nog nooit gezien.