ik heb natuuuurlijk ook op fay gestemd! en niet omdat ik je ken, maar omdat het gewoon een beauty is!
Indra_S
Geplaatst: 29-10-12 19:11
Ben helemaal verliefd op Fay ga zeker op haar stemmen! ben benieuwd naar de foto's van de 'bruiloft'. Ziet er ook super leuk uit Dawn voor de sulky, gelukkig ging het meteen goed! Misschien kn je binnenkort wel al een rondje naar buiten
ja klopt, ze worden echt beertjes, Fay heeft écht de vacht van Dawn, die was als veulen ook zo erg. na de eerste 2 winters moesten we allemaal klitten uit haar vacht knippen omdat al het haar er niet meer uit wilde
Fay bij mij op schoot toen we aan het wachten waren op de vader van Hannemarie. Ze was heel moe maar durfde niet te gaan liggen, hing wel helemaal aan me en met een klein duwtje plofte ze neer en heeft ze zo een hele tijd bij me op schoot liggen dommelen
zo, ben weer thuis, Fay steigerde 2x en dat was het, viel wel mee vergeleken bij diesel, die vrouw moest 3x prikken voordat de chip erin zat omdat hij het er niet mee eens was gegevens gelijk op de post gedaan, nu hopen dat het paspoort er zsm is. ik heb Fay d'r naam maar even opgeschreven, hopen dat die er helemaal goed op komt