Ik weet niet waar ze op wacht.. ze is er totaal klaar voor.. Wat uit de uier komt is wit en plakkerig, maar drupt oid niet, maar dat heeft ze nooit eerder gedaan. Het is strak en hard, bandjes volledig slap.. wil ze nog mooier weer???
pretty
Geplaatst: 22-05-12 13:16
dit is sowiezo iets voor elk moment,ze kan zomaar toch gaan druppen of harsen ineens! Super spannend,ik wou dat Clio al zover was,maar ze wilt niet
Eindelijk weer thuis, uier staat nog steeds meer dan strak op spanning, het is echt wit wit wat eruit komt bij knijpen.. ik zou echt heel raar kijken als mijn fopmerrie mij vanavond/vannacht voor de gek gaat houden.
Misty Update!!! Uier nogsteeds lekker strak, spenen staan goed naar beneden en wat er uit komt is WIT WIT dus de melk is er al!!!! Haar muts weer lang en gezwollen. Haar skippybalbuik was weg, dus een behoorlijke verandering Temperatuur is wat wisselend. Eerste keer was 37,9 toen 2 keer 38,1 en nu 37,7 Wij denken echt een Beebje vanavond, dat kan gewoon niet anders!!
Mevrouw heeft binnen het half uur al 2x geplast. Ziet er redelijk hoopvol uit.... Mocht ze nu gaan besluiten te bevallen krijgen we een hele charmante Aniek te zien
Mevrouw heeft binnen het half uur al 2x geplast. Ziet er redelijk hoopvol uit.... Mocht ze nu gaan besluiten te bevallen krijgen we een hele charmante Aniek te zien
Oh, vertel! (ik ben er ook weer hoor)
manumol
Geplaatst: 22-05-12 21:58
Ik zit er weer klaar voor !! Zo leuk om mee te kunnen kijken! Zet hem op Misty!!