En nog een stille meelezer.......Hoe gaat het vandaag met haar tietjes?
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-12 22:28
Dat ga ik nooit bijhouden.
Net tietenfoto's gemaakt, het lijkt of haar tepels iets opzwellen, zal dadelijk de foto uploaden zodat jullie kunnen zien dat er niets te zien is.
Edit: xJitskee bij Iris alles weer rustig, vanmiddag had ze ook gewoon weer even haar gekke 5 minuutjes, als er iemand meedoet is dat leuk maar ze maakt ook rustig in haar eentje zottigheid.
Laatst bijgewerkt door Bassenqua op 26-02-12 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt
En hier nog een stille meelezer die uit haar hoekje kruipt *zoekt kruipende smiley* En nu wachten tot dat het zo ver is en ik hoop dat alles goed gaat en ze straks een mooi gezond veulen heeft.
Ja Esther kom op met die tietenfoto's Desert is bewust gedekt zo jong,triest....Ik zal je nog eens foto's laten zien,was ze echt zelf nog puppie Maarre,Desert gaat straks Iris nog voorbij
Dustinlover,...Neen,no way dat dat bij ons gebeurt ...Kaylee is bijvoorbeeld al ruim 4 jaar en die is nog niet gedekt omdat ik haar gewoon nog erg jeugdig vindt en toen ze 2,5 was is Wynn 1 keer ontsnapt en heb ik haar voor de zekerheid hengstig laten spuiten. Onze merrie Desert is in Amerika op haar 2e moeder geworden kwam ik pas achter.....
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-12 23:32
Tada sexfoto's
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-12 23:33
Nou ja zeg, Desert is dus net als Iris voor haar 2de verjaardag gedekt? Ook bewust ?
Laatst bijgewerkt door Bassenqua op 26-02-12 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt