Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maken.
Cynthia82 schreef:Kan ik de filmpjes misschien op een andere manier bij jou krijgen, zodat de kwaliteit van de filmpjes beter is?
Maar of je de filmpjes ook op een andere manier hier op mijn computer kan krijgen denk ik niet. Ik heb een speciaal programma om filmpjes van youtube hier te krijgen maar ik denk niet dat het anders kan
!
Het is inderdaad een verschrikkelijke boef. En hij vindt zichzelf iedere dag weer een stukje stoerder. Mijn kleine duivel

)

Cynthia82 schreef:Een beetje? Hahahahaaa.... Ik moet wel. Ik zeg de hele dag: "Nee, Ti, dat mag niet! Niet bijten! Ehh!! Pas op! Niet doen! Ti, laat dat! Wat ben je lief he? Auw! Aahh,... schattige baby. Nou Ti, NIET steigeren naar mij. Kusje?'
En als ik ze naar de bak en terug naar stal breng, gaat TiSento mee aan het halstertje en lijntje en Dais loopt er los achteraan.
Voetjes geven gaat redelijk goed en ik borstel hem ook als ik Dais borstel. Vindt hij heerlijk!
). Dan komt meneertje al hinnikend op me af en begint gewoon opnieuw